Engeland 10% toeristen komt door film
Uit
onderzoek van het Britse Filminsituut blijkt dat één op de tien bezoekers aan
Groot-Brittannië zich voor hun reis heeft laten inspireren door een film of
tv-serie.
Dat filmlocaties van invloed zijn op het toerisme is in de afgelopen jaren duidelijk
geworden door filmproducties zoalsHarry Potter, James Bond, Midsommer
Murders en Downton Abbey. Vele bezoekers wilden de locaties die ze kennen van
het scherm in het echt ervaren.
Gids voor media
Voldoende reden voor toeristische marketingorganisat...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: film, Engeland, toerisme