Trend selfie ook in campagne Utrecht
Vanaf
vandaag start de campagne ‘Echt Utrecht’. De campagne vraagt om selfies in
Utrecht te delen.
In de campagne van Centrummanagement Utrecht en Toerisme Utrecht delen inwoners
en bezoekers hun bijzondere plekjes in de stad, het Echte Utrecht. De campagne
heeft als doel om het bezoek aan Utrecht te verhogen en de bestedingen van
bezoekers te vergroten. De ‘Echt Utrecht’ campagne is een doorontwikkeling van
de bezoekerscampagne ‘Utrecht te veel te leuk voor een dag’. Reclamebureau
Brand Republic, Centr...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Horeca, Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Utrecht, selfie, citymarketing, online marketing