Kuoni Nederland verandert in Tenzing Travel
Kuoni
Nederland verandert haar merknaam in Tenzing Travel. Het bedrijf wil geen ander
businessmodel starten.
Komend jaar wordt Tenzing Travel met de bijbehorende nieuwe huisstijl
geleidelijk geïmplementeerd om medewerkers en klanten te laten wennen aan de
nieuwe naam. Sinds 2012 maakt Kuoni Nederland al geen onderdeel meer uit van de
Zwitserse reisgroep Kuoni Group. Een nieuwe naam is de logische stap na deze
verzelfstandiging van de organisatie.
Inspiratie uit Tenzing Norgay
Inspiratie voor de nieuwe merknaam ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Reis & vervoer, Retail, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Kuoni, Tenzing, reisspecialist, verre reizen, Hans de Wilde, maatwerk, marketing, branding