Van DNA tot pincode - data mining campagne festival
New Horizons Festival houdt een data mining campagne en
vraagt bezoekers het hemd van het lijf; van DNA tot pincode en verrast
bezoekers met data in de cloud.
Om zoveel mogelijk data van bezoekers in de cloud te krijgen en ze daarmee te
verrassen, wordt een ‘data mining’-campagne uitgevoerd onder de potentiële
bezoekers. Die data wordt verkregen aan de hand van vragen, waarbij de
bezoekers zelf bepalen hoever ze willen gaan met antwoorden. Alles wordt
gevraagd, van pincode tot aan het afstaan van DNA, uiteraard...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: New Horizons Festival, dna, pincode, marketing, cloud, wetenschap, festival