Amsterdam houdt Meten is Weten workshop
Op
dinsdag 23 september 2014 organiseert Amsterdam Marketing de workshop Meten
is Weten.
Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door Amsterdam Marketing in het kader van
het project Amsterdam Bezoeken, Holland Zien. Dit project heeft tot doel om
internationale bezoekers aan Amsterdam te verleiden de regio te bezoeken.
Tijdens de bijeenkomst Meten is Weten. Hoe cijfers beslissingen makkelijker
maken, wordt de workshop bezoeker wegwijs gemaakt over welke informatie waar te
vinden is en het inzicht in de internationa...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: Meten is weten, online marketing, bezoekcijfers, Amsterdam, Holland zien
|
|
07/03/25
Sinds 2022 werken KWbN en VVV Texel samen om wandelen op het eiland te stimuleren. In drie jaar tijd is het aantal wandelaars op Texel toegenomen en zijn er nieuwe routes en initiatieven ontwikkeld.
|
03/03/25
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk.
|
03/03/25
Een ontluisterend interview in de Volkskrant met de initiatiefnemers van GoVolta, het bedrijf van Maarten Bastian en Hessel Winkelman. Ze hadden grootse plannen om in 2025 budgettreinen door Europa te laten rijden.
|
03/03/25
Nature Travel Lab en Low Carbon Travels hebben de handen ineengeslagen om duurzame en natuurgerichte reizen te stimuleren.
|
25/02/25
TUI heeft een nieuw initiatief gelanceerd dat zich richt op lokale ervaringen: ‘Experiences for Locals’. Dit programma biedt unieke activiteiten en uitstapjes aan mensen in hun eigen omgeving, zonder dat ze daarvoor hoeven te reizen.
|
23/02/25
Het domein Vrijetijdseconomie van het Collectief Natuurinclusief heeft een tweede online magazine gepresenteerd. In de eerste editie stond 'meer ruimte voor recreatie' centraal, nu is het de beurt aan 'natuurinclusieve recreatieterreinen'.
|
17/02/25
Zes grote onderwijsinstellingen, waaronder Avans, Yonder, Yuverta, De Rooi Pannen, Tilburg University en Breda University of Applied Sciences (BUas), hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend met Van Gogh Homeland. Tegelijkertijd werd Bert Smit benoemd tot bijzonder lector Van Gogh Homeland.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
|
20/03/25
Op donderdag 20 maart 2025 is de Breda University of Applied Sciences gasthogeschool van het Trendco...
|
05/04/25
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
|
|