Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 01-10-2014

Lappset partner in bouw speelparken HIT

Lappset partner in bouw speelparken HIT
HIT Entertainment, entertainment- en mediabedrijf en dochteronderneming van Mattel Inc., heeft Lappset aangewezen als partner voor het ontwerpen en bouwen van gethematiseerde speelparken. De overeenkomst met Lappset omvat diverse HIT Entertainment-merken, zoals Thomas de Trein, Mike de Ridder, Brandweerman Sam, Bob de Bouwer, Angelina Ballerina, Barney en Pingu. Dit stelt Lappset in staat samen te werken met de attractiepartners van HIT voor het ontwerpen en bouwen van themaparken op basis van de personages in Euro...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: HIT entertainment, Mattel, Lappset, speelparken, playground, attractie, media

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH





    ||| Nieuws |||

    03/03/25
    Exclusief voor leden
    Museum Batavialand krijgt nationale allure
    Museum Batavialand wordt de komende jaren ingrijpend vernieuwd. Provinciale Staten van Flevoland hebben ingestemd met de plannen om het museumcomplex en de presentaties voor 25 miljoen euro te moderniseren. Zowel de provincie Flevoland, gemeente Lelystad als fondsen en sponsoren dragen daaraan bij.
    03/03/25
    Exclusief voor leden
    Merlin Entertainments opent derde Peppa Pig themapark
    De attractie in Dallas-Fort Worth is het derde Peppa Pig-themapark van Merlin dat wereldwijd wordt geopend en het tweede in de VS. De investering bedraagt meer dan $ 40 miljoen.
    26/02/25
    Exclusief voor leden
    Frankwin van Beers wordt directeur-bestuurder van Koninklijke Defensiemusea
    De Raad van Toezicht van de Koninklijke Defensiemusea (SKD) heeft Frankwin van Beers per 1 maart 2025 benoemd als Algemeen directeur-bestuurder. Hij volgt interim-bestuurder Marita Schreur op. Van Beers brengt veel ervaring vanuit diverse leisurefuncties mee.
    17/02/25
    Een interactief avontuur vol chocolade en techniek: The Chocolate Factory
    Brabant krijgt er een innovatieve, interactieve attractie bij waar bezoekers zelf chocolade kunnen verwerken: The Chocolate Factory. Dat is een unieke attractie in Nederland, combineert de magie van chocolade met technologische innovaties.
    13/02/25
    Verkiezing Leukste Uitje weer terug in 2026
    Na een tussenjaar zonder verkiezing Leukste Uitje van Nederland, wordt de draad in 2026 weer opgepakt door een samenwerking van partijen in de dagrecreatie branche: Go-Kids, Pretwerk, de Great Stay App en de organisatie van Recreatie Vakbeurs / Recreatie Next Level).
    10/02/25
    Exclusief voor leden
    Bezoekersrecord voor Toverland
    Attractiepark Toverland heeft in 2024 voor het derde jaar op rij een bezoekersrecord behaald. Het park in het Limburgse Sevenum werd bezocht door 1,2 miljoen gasten. Deze groei is te danken aan investeringen in kwaliteit, seizoensevenementen en gasttevredenheid.
    28/01/25
    Stichting het Gehandicapte Kind viert 75-jarig jubileum met Samenspeeldagen in Efteling
    De Efteling organiseert samenspeeldagen. Initiatieven zoals Speelbos NEST! zorgen ervoor dat kinderen met een beperking niet aan de zijlijn, maar in de spotlights staan.
    21/01/25
    Exclusief voor leden
    Madurodam breidt uit met nieuwe attracties en themagebied
    Madurodam gaat in 2025 voor een jaar vol vernieuwing. Het bekende attractiepark in Den Haag, dat Nederland in het klein toont, investeert in nieuwe attracties en een uitbreiding van het park. Zo opent er in het voorjaar een nieuw themagebied en in de zomer een spectaculaire dark ride.

    ||| Agenda |||

    12/03/25
    12/03/25 t/m 12-03-25:  Frysk Toerisme Festival 2025,
    Merk Fryslân organiseert op 11 maart 2025 het Frysk Toerisme Festival 2025. Dit event is de opvolge...
    05/04/25
    05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
    Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
    05/05/25 t/m 11-05-25
    05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
    Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
    25/06/25
    25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
    Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...