Den Haag film voor NORA
Den
Haag Marketing maakte een promotiefilm voor de internationale markt. Centraal staat
het segment NORA.Voor de internationale marktbewerking van de leisure markt werkt Den Haag
Marketing met de door het onderzoeksbureau Motivaction gevormde doelgroepen.
Een belangrijke doelgroep is ‘NORA’: de ‘postmodern’ halverwege de 30 die op
zoek is naar het hippe, niet-massale stadsleven. 1 minuut Den HaagOmdat beeld meer zegt dan 1000 woorden is gekozen voor een korte promofilm om
awareness te genereren en de doelgroep ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |