Creative College Social Media Monitoring
TravelNext organiseert op 14 oktober een Creative College Social Media Monitoring. Drie keer per jaar delen zij kennis over diverse thema’s die relevant zijn voor online marketeers in travel & hospitality. Vragen die centraal staan in de aanstaande editie zijn:
- Hoe doen we het eigenlijk allemaal op sociale media?
- Haken we in op de juiste berichten?
- Welke hashtags kunnen we (en moeten we) in de reisbranche monitoren en hoe bereiken we een hogere interactie bij onze fans op de sociale kanalen?
Kortom, hoe interacteren onze organisaties nu eigenlijk met
onze fans en wat kan beter? Op dinsdag 14 oktober gaan de deelnemers samen met
expert Rens Dietz aan de slag. Rens is werkzaam bij Coosto en verantwoordelijk
voor marketing & communicatie. Coosto levert tools voor social media
monitoring en webcare. Omdat
deze tool speciaal ingericht wordt voor de bedrijven van de deelnemers hebben die direct (en tot een
maand daarna) inzicht in de eigen prestaties op social media.
(Gratis) aanmelden kan tot uiterlijk 10 oktober. Let op, er zijn maximaal 20 plaatsen. Via info@travelnext.nl