Geplaatst op: 08-10-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Creative College Social Media Monitoring

Creative College Social Media Monitoring

TravelNext organiseert op 14 oktober een Creative College Social Media Monitoring. Drie keer per jaar delen zij kennis over diverse thema’s die relevant zijn voor online marketeers in travel & hospitality. Vragen die centraal staan in de aanstaande editie zijn:

  • Hoe doen we het eigenlijk allemaal op sociale media?
  • Haken we in op de juiste berichten?
  • Welke hashtags kunnen we (en moeten we) in de reisbranche monitoren en hoe bereiken we een hogere interactie bij onze fans op de sociale kanalen?

Kortom, hoe interacteren onze organisaties nu eigenlijk met onze fans en wat kan beter? Op dinsdag 14 oktober gaan de deelnemers samen met expert Rens Dietz aan de slag. Rens is werkzaam bij Coosto en verantwoordelijk voor marketing & communicatie. Coosto levert tools voor social media monitoring en webcare. Omdat deze tool speciaal ingericht wordt voor de bedrijven van de deelnemers hebben die direct (en tot een maand daarna) inzicht in de eigen prestaties op social media.


(Gratis) aanmelden kan tot uiterlijk 10 oktober. Let op, er zijn maximaal 20 plaatsen. Via info@travelnext.nl

Link: http://www.travelnext.nl/webcare-inzet-van-touroperators.html
Topics:Marketing
Trefwoorden: social media, marketing, onderwijs

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.
19/11/24
Leiden Convention Bureau lanceert Leiden Booking Service
Congresdeelnemers kunnen via Leiden Booking Service eenvoudig en zonder verborgen kosten hotelkamers reserveren.
06/11/24
Exclusief voor leden
Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
15/10/24
Brabanthallen voegt nog meer variatie in ruimtes toe met nieuwe gebieden De Hertog en Bosch Congreszalen
Na een grote verbouwing neemt de evenementenlocatie twee compleet vernieuwde gebieden in gebruik.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
11/10/24
Exclusief voor leden
Zakelijk toerisme veert na pandemie eindelijk terug
De World Travel & Tourism Council (WTTC) verwacht dat zakenreizen dit jaar de pre-pandemieniveaus zullen overtreffen, sneller dan eerder voorspeld, goed voor een record van 1,5 biljoen dollar aan bestedingen.
10/10/24
Friesland versterkt positie als duurzame congresbestemming
Tijdens een netwerkevent presenteerde Friesland Convention Partners hun nieuwe magazine dat Friesland positioneert als dé duurzame congresbestemming.
04/09/24
Exclusief voor leden
Weer drie edities grote techniekbeurs naar Utrecht
Beurscomplex Koninklijke Jaarbeurs en FPT-VIMAG melden dat zij hun samenwerking rondom TechniShow verlengen met minimaal drie nieuwe edities.