Geplaatst op: 08-10-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Creative College Social Media Monitoring

Creative College Social Media Monitoring

TravelNext organiseert op 14 oktober een Creative College Social Media Monitoring. Drie keer per jaar delen zij kennis over diverse thema’s die relevant zijn voor online marketeers in travel & hospitality. Vragen die centraal staan in de aanstaande editie zijn:

  • Hoe doen we het eigenlijk allemaal op sociale media?
  • Haken we in op de juiste berichten?
  • Welke hashtags kunnen we (en moeten we) in de reisbranche monitoren en hoe bereiken we een hogere interactie bij onze fans op de sociale kanalen?

Kortom, hoe interacteren onze organisaties nu eigenlijk met onze fans en wat kan beter? Op dinsdag 14 oktober gaan de deelnemers samen met expert Rens Dietz aan de slag. Rens is werkzaam bij Coosto en verantwoordelijk voor marketing & communicatie. Coosto levert tools voor social media monitoring en webcare. Omdat deze tool speciaal ingericht wordt voor de bedrijven van de deelnemers hebben die direct (en tot een maand daarna) inzicht in de eigen prestaties op social media.


(Gratis) aanmelden kan tot uiterlijk 10 oktober. Let op, er zijn maximaal 20 plaatsen. Via info@travelnext.nl

Link: http://www.travelnext.nl/webcare-inzet-van-touroperators.html
Topics:Marketing
Trefwoorden: social media, marketing, onderwijs

CELTH





||| Nieuws |||

10/02/25
Amsterdam heeft weer terminal voor Eurostar
Vanaf vandaag hoeven internationale treinreizigers van de Eurostart op de verbinding van Amsterdam n...
06/02/25
Nationale campermarkt
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.