Achtbaan onderzoek Nederlanders: “Wij gillen niet”
Omdat attractiepark
Europa-Park steeds meer Nederlanders ontvangt wilde het meer weten over de
Nederlander in de achtbaan.
Nederlanders
zijn fervente attractieparkbezoekers. Volgens berekeningen van brancheorganisatie
IAAPA (International Association of
Amusement Parks and Attractions) maken wij meer dan 13,3 miljoen bezoeken aan
attractieparken per jaar.
Helaas is er weinig bekend over het gebruik van achtbanen. Europa-Park heeft
daarom vorige week in samenwerking met onderzoeksbureau Multiscope 1.000
Ned...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Marketing, Onderzoek, Toerisme
Trefwoorden: Achtbaan, Europa-Park, marktonderzoek, beleving achtbaan