Overheidscampagne tegen gehoorbeschadiging bij evenementen
Duncan
Stutterheim en Martin van Rijn startten afgelopen zaterdag bij ADE een campagne
tegen gehoorbeschadiging bij evenementen. De centrale website in de campagne is
www.ilovemyears.nl.
Staatssecretaris Martin van Rijn (VWS), Duncan Stutterheim (CEO van SFX
Europe), DJ Oliver Heldens, Berend Schans (VNPF) en Hans Ligtermoet (VVEM)
hebben samen de campagne 'I love my ears' gestart.
De campagne is bedoeld om uitgaanspubliek te waarschuwen voor de risico’s op
gehoorschade door harde muziek. En uit te leggen wat...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: evenementen, ade, gehoorbeschadiging, campagne, Stutterheim, Van Rijn