Eerste Hollandse Mosselweek in Duitsland
VVV Zeeland, Het Nederlands Mosselbureau en
NBTC Holland Marketing organiseren van 20 tot en met 26 oktober in Duitsland de
eerste Hollandse Mosselweek. Beide organisaties willen de Duitser kennis te
laten maken met de Zeeuwse mosselen.
Roadshow
Deze campagne richt zich op de Duitse consument en brengt de smaak van
Zeeland bij onze oosterburen onder de aandacht. De aftrap van de Hollandse Mosselweek
vindt plaats in Keulen met een persbijeenkomst. Daarna wordt er een roadshow
georganiseerd in Dortmund, Düsse...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: zeeland, culinair toerisme, marketing, promotie