Wie winnen de Toerisme Vlaanderen Awards?
Op het NRIT Media Vrijetijdsplatform besteden we altijd veel aandacht aan de ontwikkelingen bij onze zuiderburen. Natuurlijk om de ontwikkelingen daar te volgen maar ook om geïnspireerd te raken door de initiatieven die in België worden genomen. De inspiratiemachine draait daar op volle toeren en de beste initiatieven willen ze ook dit jaar belonen met de Toerisme Vlaanderen Awards.Toerisme
Vlaanderen gaat opnieuw op zoek naar inspirerende toeristische
projecten en personen van 2014. Wie lanceerde de meest spraakmakende
toeristische campagne van 2014? Welke collega wil je in de bloemetjes
zetten als toeristisch ambassadeur of vakantiemaker? Welke toeristische organisatie blinkt uit in maatschappelijk verantwoord ondernemen? Of welk innovatief toeristisch logies, product of reportage doet iedereen
reiskriebels krijgen? Toerisme Vlaanderen deelt in één van onderstaande categorieën prijzen uit: - Beste Maatschappelijk Verantwoorde Toeristische Ondernemer
- Beste Innovatief Toeristisch Product
- Beste Toeristische Ambassadeur
- Beste Vakantiemaker (Life Time Achievement Award)
- Beste Toeristische Marketingcampagne
- Beste Toeristische Reportage
Voordrachten kunnen tot en met 27 november worden gedaan. Toerisme Vlaanderen zal uit alle inschrijvingen 3 kandidaten per
categorie nomineren die kans maken op één van bovenstaande Toerisme
Vlaanderen Awards. De finalisten per categorie worden midden december
bekendgemaakt. De uiteindelijke winnaars worden bekendgemaakt op de
nieuwjaarsontmoeting / Award Show van Toerisme Vlaanderen op 27 januari
2015.
Link: http://www.toerismevlaanderen.be/awards
Trefwoorden: toerisme, vlaanderen, awards, prijzen
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
25/11/24
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
|
25/11/24
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
22/11/24
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
|
22/11/24
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
|
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
|