140.000 bezoekers voor LEGO-tentoonstelling
Amsterdam
EXPO sloot gister de tentoonstellingThe Art of the Brick. In 5 maanden
tijd lieten 140.000 bezoekers zich inspireren door de bouwwerken van LEGO®-kunstenaar
Nathan Sawaya. Ongeveer 7 kilo aan blokjes verdween uit de Play Zone.
De LEGO-tentoonstelling trok een publiek van alle generaties naar de
internationale expositieruimte aan de Amsterdamse Zuidas. Veel ouders en
grootouders met hun (klein-)kinderen vulden hun dagje uit met een bezoek aan
Amsterdam EXPO, maar ook kunstliefhebbers waren onder de indr...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Leisure, Onderzoek
Trefwoorden: LEGO, Amsterdam Expo, Zuidas, tentoonstelling, attractie, toerisme, recreatie, evenement, marktonderzoek