VVV Zeeland zet businessmodel op de kop
Interview met Patrick Polie. directeur VVV Zeeland
Het ontrekt zich een
beetje aan het gezichtsveld van de rest van Nederland maar in Zeeland gebeuren
de laatste jaren bijzondere dingen. En dan hebben we het niet over de
Deltawerken of het uitermate succesvolle Zeeland Nazomerfestival maar over de
toeristische promotie. Waar veel VVV’s een identiteitscrisis doormaken, oude
vertrouwde namen verdwijnen en voorgenomen fusies uiteenspatten, floreert de
VVV in Zeeland. Zo zijn begin dit jaar alle VVV’s gefuseerd tot één provinciale
organisatie, wordt sind...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, zeeland, vvv