Onderzoek: Dragen social media activiteiten bij aan de reputatie van toeristische bedrijven?
Social media hebben de manier veranderd
waarop mensen online met elkaar en met bedrijven omgaan. Steeds meer bedrijven investeren
in social media – om meerdere redenen, maar niet in de laatste plaats om hun
reputatie (corporate reputation) te
beschermen of te verbeteren. Elke (klant)relatie is gebaseerd op vertrouwen, en
daarom is de reputatie van een bedrijf – hoewel deze ontastbaar is en lastig in
geld uit te drukken – dan ook zéér waardevol voor een bedrijf. Zo zijn klanten bereid
om meer te bet...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: social media, reputatie