Airbnb start papieren magazine Pineapple
Airbnb, online aanbieder van vakantieadressen, start
met het papieren reismagazine Pineapple.
Op die manier wil Airbnb het reizen en toerisme nog meer verbinden aan lokale
gemeenschappen. De persoonlijke verhalen van de auteurs zal de lezer inspireren
om vaker op reis te gaan. De eersten van de 18.000 exemplaren komen uit op 21
november 2014. Het is opvallend want dit bedrijf is groot geworden door zijn online strategie.
CMO Jonathan Mildenhall van Airbnb: "Reizen gaat om meer dan rondkijken en
consumeren, het gaa...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Airbnb, Pineapple, Mildenhall, marketing, community