Curaçao zet pr campagne op met tips voor blogger
Dit is de omgekeerde
aanpak van de blog strategie. Het zonnige eiland Curaçao roept ervaren reiziger
op om een blogger vooraf tips te geven.
Curaçao Toeristen Bureau Europa (CTBE) start vandaag met de online campagne
#MijnCuraçao. Met #MijnCuraçao kunnen Curaçaokenners en liefhebbers de blogger
Lisette van Beek tips en adviezen geven, waarmee zij het verrassende Curaçao
gaat ontdekken.
Edward Suares, Director van CTBE: "We zijn altijd opzoek naar nieuwe,
andere manieren om Curaçao onder de aandacht te brengen. Er is een schat aan
informatie over het eiland en met deze bijzondere campagne kan iedereen zijn of
haar beste tips delen via social media. Blogger Lisette gaat’ met de vele tips
die zij krijgt van anderen, het eiland ontdekken en de authentieke Curaçaose
sfeer beleven. We moedigen iedereen die het eiland weleens bezocht of daar
woont aan om ervaringen en tips te delen via #MijnCuraçao. We zijn benieuwd
welke activiteiten Lisette gaat ondernemen, Curaçao heeft zoveel te bieden.”
Op deze interactieve wijze komt zij alle ins en outs van de zonnige bestemming
te weten en doet zij dagelijks verslag van haar reis op social media. Met deze
campagne wil CTBE de Caribische vakantiebestemming op een andere manier onder
de aandacht brengen.
Lisette vertrekt op 24 november 2014 naar Curaçao.