Curaçao zet pr campagne op met tips voor blogger
Dit is de omgekeerde
aanpak van de blog strategie. Het zonnige eiland Curaçao roept ervaren reiziger
op om een blogger vooraf tips te geven.
Curaçao Toeristen Bureau Europa (CTBE) start vandaag met de online campagne
#MijnCuraçao. Met #MijnCuraçao kunnen Curaçaokenners en liefhebbers de blogger
Lisette van Beek tips en adviezen geven, waarmee zij het verrassende Curaçao
gaat ontdekken.
Edward Suares, Director van CTBE: "We zijn altijd opzoek naar nieuwe,
andere manieren om Curaçao onder de aandacht te brengen. Er is een schat aan
informatie over het eiland en met deze bijzondere campagne kan iedereen zijn of
haar beste tips delen via social media. Blogger Lisette gaat’ met de vele tips
die zij krijgt van anderen, het eiland ontdekken en de authentieke Curaçaose
sfeer beleven. We moedigen iedereen die het eiland weleens bezocht of daar
woont aan om ervaringen en tips te delen via #MijnCuraçao. We zijn benieuwd
welke activiteiten Lisette gaat ondernemen, Curaçao heeft zoveel te bieden.”
Op deze interactieve wijze komt zij alle ins en outs van de zonnige bestemming
te weten en doet zij dagelijks verslag van haar reis op social media. Met deze
campagne wil CTBE de Caribische vakantiebestemming op een andere manier onder
de aandacht brengen.
Blogger Lisette van Beek van Travellust.nl is door
CTBE gevraagd om als ‘Reporter van CTBE’ Curaçao te ontdekken. Social media en
de tips van locals, Curaçaokenners en liefhebbers van het zonnige eiland vormen
de basis van haar reis. Via de social media kanalen van CTBE en van Travellust.nl wordt met #MijnCuraçao gevraagd naar de
mooiste stranden, de leukste activiteiten, en de echte Curaçao must-do’s. Op
deze manier wordt de reis op een bijzondere manier uiteengezet en wordt het
beste van Curaçao in meerdere opzichten getoond.
Lisette vertrekt op 24 november 2014 naar Curaçao.
Trefwoorden: Curaçao, CTBE, #MijnCuraçao, Suares, Lisette van Beek, Travellust
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
25/11/24
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
|
25/11/24
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
22/11/24
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
|
22/11/24
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
|
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
|