Geplaatst op: 17-11-2014
Auteur: Marc Gerlings

Curaçao zet pr campagne op met tips voor blogger

Curaçao zet pr campagne op met tips voor blogger

Dit is de omgekeerde aanpak van de blog strategie. Het zonnige eiland Curaçao roept ervaren reiziger op om een blogger vooraf tips te geven.

Curaçao Toeristen Bureau Europa (CTBE) start vandaag met de online campagne #MijnCuraçao. Met #MijnCuraçao kunnen Curaçaokenners en liefhebbers de blogger Lisette van Beek tips en adviezen geven, waarmee zij het verrassende Curaçao gaat ontdekken.

Edward Suares, Director van CTBE: "We zijn altijd opzoek naar nieuwe, andere manieren om Curaçao onder de aandacht te brengen. Er is een schat aan informatie over het eiland en met deze bijzondere campagne kan iedereen zijn of haar beste tips delen via social media. Blogger Lisette gaat’ met de vele tips die zij krijgt van anderen, het eiland ontdekken en de authentieke Curaçaose sfeer beleven. We moedigen iedereen die het eiland weleens bezocht of daar woont aan om ervaringen en tips te delen via #MijnCuraçao. We zijn benieuwd welke activiteiten Lisette gaat ondernemen, Curaçao heeft zoveel te bieden.”

Op deze interactieve wijze komt zij alle ins en outs van de zonnige bestemming te weten en doet zij dagelijks verslag van haar reis op social media. Met deze campagne wil CTBE de Caribische vakantiebestemming op een andere manier onder de aandacht brengen.


Blogger Lisette van Beek van Travellust.nl is door CTBE gevraagd om als ‘Reporter van CTBE’ Curaçao te ontdekken. Social media en de tips van locals, Curaçaokenners en liefhebbers van het zonnige eiland vormen de basis van haar reis. Via de social media kanalen van CTBE en van Travellust.nl wordt met #MijnCuraçao gevraagd naar de mooiste stranden, de leukste activiteiten, en de echte Curaçao must-do’s. Op deze manier wordt de reis op een bijzondere manier uiteengezet en wordt het beste van Curaçao in meerdere opzichten getoond.

Lisette vertrekt op 24 november 2014 naar Curaçao.
Trefwoorden: Curaçao, CTBE, #MijnCuraçao, Suares, Lisette van Beek, Travellust

CELTH





||| Nieuws |||

12/03/25
Exclusief voor leden
KLM migreert applicaties naar cloud
Accenture werkt samen met Air France-KLM om de bestaande applicaties van de luchtvaartgroep te transformeren en te migreren naar de cloud. Hierbij wordt afgestapt van de drie eigen datacenters. Dat is van grote invloed op het proces en de klantervaring.
12/03/25
Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus 2025
Het Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus 2025 de deuren voor gasten. Efteling investeert 50 miljoen euro in de bouw van het Efteling Grand Hotel. Het is dan het grootste hotel van het Brabantse attractiepark.
12/03/25
Exclusief voor leden
Landal rolt nieuwe merkidentiteit uit
Landal GreenParks en Roompot hebben een belangrijke stap gezet in hun transformatie naar Landal. Vanaf 10 maart 2025 zijn de eerste visuele elementen van de nieuwe merkidentiteit gepresenteerd aan gasten.
12/03/25
Exclusief voor leden
Voor 2026 verhuist Brabantse camperbeurs naar Brabanthallen
De organisator EasyFairs van de Camperbeurs kondigt aan dat de editie in Brabant vanaf 2026 een nieuwe locatie krijgt: Brabanthallen in Den Bosch.
11/03/25
Privium lounge open in Eindhoven Airport
Deze week is op Eindhoven Airport door de Schiphol Group de Privium ExpressLounge officieel geopend. De lounge bevindt zich op de eerste verdieping, naast de Starbucks.
10/03/25
Exclusief voor leden
Rotterdam The Hague Airport sorteert voor op grotere vliegtuigen
Na de modernisering van de vertrekhal en de security, gaat Rotterdam The Hague Airport (RTHA) aan de slag met de volgende fase in het toekomstbestendig maken van de luchthaven. Dit betekent dat de werkplekken van de operationele afdelingen in de terminal worden verbeterd en er aanpassingen worden gedaan in het passagiersproces.
10/03/25
Sunny Cars sluit aan als nieuwe businesspartner van VvKR
Autoverhuurspecialist Sunny Cars,één van de grootste autoverhuurders ter wereld en een vertrouwde naam is nieuwe businesspartner van VvKR.
10/03/25
Madurodam opent deze zomer ‘De Windjager’: een nieuwe indoor attractie die draait om wind 
Madurodam, opent deze zomer een nieuwe attractie ‘De Windjager’. In de nieuwe overdekte dark ride stappen bezoekers voor het eerst in een rijdend voertuig en kunnen ze op een verrassende manier beleven hoe Nederland al eeuwen de kracht van de wind weet te benutten.

||| Agenda |||

18/03/25
18/03/25 t/m 18-03-25: Embrace Quality of Life
Op 18 maart 2025 organiseert Booking Experts het jaarlijkse kennisevent Embrace. Dit evenement is d&...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...