Nieuwsupdate woensdag 19 november 2014
NRIT Media biedt op haar Kennisplatform een dagelijkse nieuwsupdate. Elke dag om 17:00 een kort overzicht van het belangrijkste nieuws van de dag. Nieuws dat al op de website heeft gestaan in de vorm van een apart nieuwsbericht aangevuld met nieuws dat de website niet heeft gehaald maar toch vermeldenswaardig is.Selfie campagne Utrecht. Naast de campagne ‘Winter Utrecht’, het initiatief dat alle winterevenementen in Utrecht bundelt, loopt deze winter ook de campagne‘Echt Utrecht’.Tien wandelroutegidsen maken kan...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Leisure, Onderzoek, Reis & vervoer, Sport, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: campagne, marketing, Utrecht, selfie, wandelroute, duurzaam, windmolens, luchtvaart, easyJet, KLM, parkeren, citymarketing