Toerisme Vlaanderen promoot Brugge via Bollywoodfilm
We schrijven al enige
tijd op het NRIT Media Vrijetijdsplatform dat Aziaten op een heel andere manier
naar bestemmingen kijken als westerlingen. Wij denken bij Parijs aan de
Eiffeltoren, Aziaten aan de City of Romance. Toerisme Vlaanderen heeft dat goed
begrepen en voert op een slimme manier promotie in India. Die inspanningen zijn
nu beloond want de Bollywoodfilm PK is volledig in Brugge opgenomen.
Op 19 december gaat in India de Bollywoodfilm PK in
première. Het eerste kwartier van deze romantische komedie speel...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Toerisme
Trefwoorden: vlaanderen, inkomend toerisme, marketing, azie