Wintercampagne Den Haag: van geel naar paars
Koning Winter, dat is de wintercampagne van Den Haag die
gericht is op de vrouwen, die fijn gezellig komen shoppen. Om uit te waaien
kunnen de dames naar Scheveningen. De kleuren in de doelgroepen verlopen.
In november en december 2014 loopt de wintercampagne van Den Haag Marketing,
gericht op het culturele aanbod, (kerst)shoppen en uitwaaien op het strand. Met
onder meer een uitgebreide offline en online campagne maakt de doelgroep
‘uitbundig geel’ (moeders en dochters, vriendinnen en stelletjes tussen de
18-34...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Dagrecreatie, Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: citymarketing, Den Haag, winter