Nederlands bureau ontwerpt experience voor Nestlé in Zwitserland
Het Nederlandse
experience design bureau Tinker imagineers uit Utrecht, dat vorige week met
haar ontwerp voor het Zilvermuseum in Schoonhoven een internationale prijs won,
mag nu een experience voor Nestlé in Zwitserland ontwerpen.
In het kader van het 150-jarig jubileum van Nestlé bouwt het
bedrijf aan het Meer van Geneve het prestigieuze Le Nest. Le Nest is 3.500m2
groot en wordt gebouwd op de plek waar Henri Nestlé in 1866 zijn eerste fabriek
liet verrijzen. De experience opent in het voor...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Horeca
Trefwoorden: attracties, brandstores, horeca, eten, drinken, zwitserland