Online reputatie verbeteren? Denk aan je niet-klanten!
Bedrijven die social media kanalen inzetten kunnen daarvan positieve
effecten verwachten op hun reputatie. Bij hun klanten, maar opvallend genoeg
vooral bij hun niet-klanten. Dit blijkt uit onderzoek van NHTV-docent Corné Dijkmans
en onderzoekers Kerkhof en Beukeboom van de Vrije Universiteit Amsterdam. Bedrijven
kunnen zich met hun social media activiteiten het beste richten op een brede
consumentengroep, en niet te eenzijdig op alleen hun klanten.
Rol van reputatie
Social media hebben de manier
veran...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: online, imago, reputatie, social media