Keramiekmuseum Princessehof trekt vooral vrouwen
Princessehof maakte het bezoekcijfer van 2014 bekend.
Wat opvalt is dat dit museum vooral bezocht wordt door vrouwen.
Keramiekmuseum Princessehof heeft een goed jaar achter de rug.26.000mensen
bezochten de presentaties in het museum. Een goed jaar is optimistisch verwoord
door het museum, in 2013 trok het museum 32.000 mensen.
Met name de tentoonstelling Op de thee, nog te zien tot komende zomer,doet
het goed. De waardering voor deze tentoonstelling is een 8,2.
Op de thee maakt vanaf 6 september nieuwe bezoeke...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Leisure, Marketing, Onderzoek
Trefwoorden: museum, marketing, bezoekers, Op de thee, Leeuwarden, citymarketing