Win een gratis reclamecampagne

Tourism
boards die zich richten op de Nederlandse markt kunnen een outdoor campagne winnen via een speciaal daarvoor gelanceerde website.
Clear Channel Hillenaar, Tourism Marketing Concepts, Zoover en Dutch Moving
Media bieden dit aan. Zij willen met deze campagne de kracht van buitenreclame onder de aandacht brengen. De winnaar van de vorige editie was Aruba Tourism
Authority.
Op winthiscampaign.com kan
elke aan de Vakantiebeurs deelnemende tourism board zich inschrijven. Op
vrijdag 9 januari om 12.00 uur sluit de inschrijving. Er zijn drie prijzen te
vergeven: een interactieve Abri campagne, een campagne op Billboards in
Amsterdam en Utrecht en een Reclamemast langs de A5 in Amsterdam. De derde
prijs is een online campagne op Zoover.nl. De prijzen hebben een totale
mediawaarde van ruim € 85.000,- en worden beschikbaar gesteld door Clear
Channel Hillenaar en Zoover.
De actie is uitsluitend bestemd voor tourism boards die deelnemen aan de
Vakantiebeurs in Utrecht (13-18 januari 2015). Bij inschrijving wordt direct
gevraagd om het aanleveren van digitaal materiaal voor de campagne. De
specificaties staan vermeld op www.winthiscampaign.com.
De winnaars worden op dinsdag 13 januari om 15.00 uur bekend gemaakt na de
uitreiking van de Zoover Awards op het ‘Zien-podium’ in Hal 7.
Marleen Gras
van Clear Channel Hillenaar: ”Het doel van deze winactie is de doelgroep
bewuster maken van de kracht van buitenreclame, evenals de flexibiliteit en
daadkracht. De winnende campagne is twee dagen later, op donderdag 15 januari,
al te zien op de Billboards en Reclamemast.”
Teun Kees van Tourism Marketing Concepts: ”De grotere reisorganisaties zetten
regelmatig buitenreclame in, terwijl dat bij tourism boards nog niet altijd
vanzelfsprekend is. Zonde, want het is een mooi medium dat heel selectief
ingezet kan worden en een groot bereik genereert.”