Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-01-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Win een gratis reclamecampagne

Win een gratis reclamecampagne

Tourism boards die zich richten op de Nederlandse markt kunnen een outdoor campagne winnen via een speciaal daarvoor gelanceerde website. Clear Channel Hillenaar, Tourism Marketing Concepts, Zoover en Dutch Moving Media bieden dit aan. Zij willen met deze campagne de kracht van buitenreclame onder de aandacht brengen. De winnaar van de vorige editie was Aruba Tourism Authority.

Op winthiscampaign.com kan elke aan de Vakantiebeurs deelnemende tourism board zich inschrijven. Op vrijdag 9 januari om 12.00 uur sluit de inschrijving. Er zijn drie prijzen te vergeven: een interactieve Abri campagne, een campagne op Billboards in Amsterdam en Utrecht en een Reclamemast langs de A5 in Amsterdam. De derde prijs is een online campagne op Zoover.nl. De prijzen hebben een totale mediawaarde van ruim € 85.000,- en worden beschikbaar gesteld door Clear Channel Hillenaar en Zoover.

De actie is uitsluitend bestemd voor tourism boards die deelnemen aan de Vakantiebeurs in Utrecht (13-18 januari 2015). Bij inschrijving wordt direct gevraagd om het aanleveren van digitaal materiaal voor de campagne. De specificaties staan vermeld op www.winthiscampaign.com. De winnaars worden op dinsdag 13 januari om 15.00 uur bekend gemaakt na de uitreiking van de Zoover Awards op het ‘Zien-podium’ in Hal 7.


Marleen Gras van Clear Channel Hillenaar: ”Het doel van deze winactie is de doelgroep bewuster maken van de kracht van buitenreclame, evenals de flexibiliteit en daadkracht. De winnende campagne is twee dagen later, op donderdag 15 januari, al te zien op de Billboards en Reclamemast.”

Teun Kees van Tourism Marketing Concepts: ”De grotere reisorganisaties zetten regelmatig buitenreclame in, terwijl dat bij tourism boards nog niet altijd vanzelfsprekend is. Zonde, want het is een mooi medium dat heel selectief ingezet kan worden en een groot bereik genereert.”

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, verkeersbureaus, buitenreclame

CELTH



||| Nieuws |||

18/04/25
Website Ophetwater.nl voor routes op het water
Het Watersportverbond heeft een nieuwe website gelanceerd: Ophetwater.nl. Deze gebruiksvriendelijke ...
18/04/25
Nederlands toerisme licht in de min in eerste twee maanden van 2025
Nederland heeft in toeristisch opzicht een matige eerste twee maanden van 2025 achter de rug. Het aantal gasten in logiesaccommodaties daalde met 2,1% ten opzichte van dezelfde periode in 2024. In overnachtingen gemeten was de daling met -4,0% nog sterker.
18/04/25
Exclusief voor leden
Efteling kondigt nieuwe familieattractie en heropening van Wonder Hotel aan
De Efteling heeft spannende nieuwtjes voor haar bezoekers. Zo komt er een nieuwe familie-attractie en heropent het Eftelinghotel na een grondige renovatie.
18/04/25
Camperverhuurplatform Goboony professionaliseert hulpverlening
Goboony, het grootste camperdeelplatform van Europa, gaat een nauwe samenwerking aan met VHD Alarmcentrale, dé specialist in camperhulpverlening.
18/04/25
Oprichters KNAB en Albelli investeren €1 miljoen in snelgroeiend platform Glampings.com
Bij 2de investeringsronde heeft Glamping.com een groeikapitaalinjectie opgehaald om luxe camperen toegankelijker te maken voor een breed publiek.
18/04/25
Zuid-Limburg optimaliseert fietsknooppuntennetwerk
Zuid-Limburg heeft haar fietsknooppuntennetwerk herzien en geoptimaliseerd op het gebied van spreiding, beleving en veiligheid. Al met al zijn er deze winter een kleine 75 Zuid-Limburgse knooppunten bijgekomen, met een totale lengte van zo’n 400 km.
18/04/25
Nationale Campermarkt trekt ruimt 3.200 bezoekers
De grootste particuliere campermarkt van Europa laat 25% van de campers van eigenaar wisselen
18/04/25
Favoriete Paasbestemmingen volgens Booking.com
Welke bestemmingen zijn voor Nederlanders rond de Paasdagen favoriet voor een korte vakantie? Booking.com dook in haar data en ziet interessante trends.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
20/05/25
20/05/25 t/m 20-05-25: LDA Kennisdag: Innovatie in data
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...