Duitsland start campagne tradities
Duitsland
voert in 2015 vooral campagne met het thema tradities en gebruiken. In oktober
wordt 25 jaar hereniging van Oost en West-Duitsland gevierd.
De Deutsche Zentrale für Tourismus (DZT) presenteert elk jaar een speciaal
thema ter promotie van het Duitse toerisme. Voor 2015 is gekozen voor
‘tradities & gebruiken’, met de focus op de levende tradities op culinair
gebied, feesten, kunst en handwerk. De start van de campagne in Nederland vindt
plaats op de Vakantiebeurs in Utrecht.
Onderdeel wereldwijde...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Leisure, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: Duitsland, campagne, marketing, toerisme