AutoSlaap Trein: consument geeft dit jaar makkelijker geld uit
De AutoSlaap Trein maakt een sterke start in 2015.
Italië is een veelgevraagde bestemming waardoor de vroegboekcijfers ergoed
uitzien. René van der Klink over kansen in de reismarkt.
Commercieel Directeur René van der Klink: "Onze bestemming Italië, waar wij
zowel klanten naar het noorden als naar Toscane vervoeren, is erg gevraagd. Dit
blijkt ook uit de enquête onder de bezoekers van de Vakantiebeurs waar Italië
de meest populaire vakantiebestemming was.Ook merken wij dat consumenten weer makkelijk...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Duurzaam toerisme, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: reizen, trein, auto, Italië, toerisme, marketing, service, trends