HISWA Amsterdam Boat Show richt zich meer op jongere doelgroep
De HISWA Amsterdam Boat Show gaat zich meer richten op een jongere
doelgroep (25- 40 jaar) in de watersportbranche. Om die reden vergroot dé HISWA
dit jaar het segment Funsport en komt met een nieuwe Funsport Shop.
Dit is ook van belang omdat de
watersport sector vergrijst. Meer dan de helft van de Nederlandse bootbezitters
is 50-plus, blijkt uit recent onderzoek vanuit de beurs. Tijdens de HISWA
Amsterdam Boat Show vinden bezoekers alle benodigdheden voor het kiten, windsurfen,
wakeboarden, suppen en nog ve...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Sport, Watersport
Trefwoorden: watersport, beurzen, funsporten