Marketing: Wat is duiken 2.0?
Voor sommige bestemmingen is het marktsegment ‘duikers’
cruciaal in toerisme. In Nederland heeft Zeeland een sterke band met de duikwereld. Dat
geldt zeker voor het zonnige paradijsje Bonaire. Dat staat al jaren hoog op de
wensenlijst van duikers van over de hele wereld. Marketing verandert en daarom
slaat de marketingorganisatie de weg in van Duiken 2.0.
Om top of mind te blijven en in te spelen op duurzaamheid biedt het eiland
steeds meer mogelijkheden voor duikers om actief te helpen. Dit segment wil
meer doe...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |