Luchtvaartpassagiers kopen veel extra service
Luchtvaartpassagiers blijken veel extra diensten of services bij het ticket aan te schaffen zoals een betere zitplaats of extra beenruimte. Verder boeken vaak niet meer alle onderdelen van de reis tegelijk bij dezelfde aanbieder. De consument gaat blijkbaar met groot plezier op de stoel van de touroperator zitten en wil zelf in control zijn. De helft van de
zakelijke reizigers en ruim veertig procent van de vrijetijdsreizigers
maakt gebruik van de mogelijkheid om hun vliegticket een upgrade te geven.
Met name een betere z...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: luchtvaart