Geplaatst op: 11-02-2015
Auteur: Marc Gerlings

Gislason wordt Icelandair marketing manager Europe

Gislason wordt Icelandair marketing manager Europe
Grimur Gislason wordt Marketing & PR Manager Continental Europe van luchtvaartmaatschappij Icelandair en is daarmee verantwoordelijk voor de markten in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en Zwitserland.

Gislason wordt in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voorde wereldwijde stopovercampagne. Voor een voorbeeld van deze campagne, zie het beeld bij dit nieuwsbericht. De luchtvaartmaatschappij promoot met deze campagne de mogelijkheid om zonder toeslag op het ticket een stopover van maximaal zeven dagen op IJsland door te brengen, ongeacht de eindbestemming.

Gislason is sinds 2012 op het hoofdkantoor van Icelandair werkzaam als Brand Manager op de afdeling Marketing & Business Development. Voor zijn nieuwe positie zal hij verhuizen naar het kantoor in Frankfurt.

Door zijn benoeming zal Claire Schubert de functie van Project Manager Marketing & PR Continental Europe gaan bekleden. Zij blijft onder meer verantwoordelijk voor joint marketing activiteiten.

CELTH





||| Nieuws |||

10/02/25
Amsterdam heeft weer terminal voor Eurostar
Vanaf vandaag hoeven internationale treinreizigers van de Eurostart op de verbinding van Amsterdam n...
06/02/25
Nationale campermarkt
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.