NRIT Nieuwsupdate maandag 16 februari 2015
NRIT Media biedt op haar Kennisplatform een dagelijkse nieuwsupdate. Elke dag een nieuw kort overzicht van het belangrijkste nieuws van de dag. Het nieuwsoverzicht vullen we gedurende de hele dag aan met nieuws dat al op de website heeft gestaan aangevuld met nieuws dat de website niet heeft gehaald maar toch vermeldenswaardig is.
Toeristisch leven voor Route Napoleon. Het is 200 jaar geleden dat Napoléon zijn opmars voor zijn tweede regering naar Parijs maakte. Deze Route Napoléon wordt in toerisme ingezet voor evenementen en routes.
Amsterdam Dungeon ontvangt sollicitaties voor functie lijkenpikker. Van 14 februari tot en met 1 maart 2015 staat attractie The Amsterdam Dungeon in het thema van Grafrovers ook wel lijkenpikkers. Daarvoor plaatste het bedrijf een vacature: gezocht lijkenpikker.
Amsterdam Dungeon ontvangt sollicitaties voor functie lijkenpikker. Van 14 februari tot en met 1 maart 2015 staat attractie The Amsterdam Dungeon in het thema van Grafrovers ook wel lijkenpikkers. Daarvoor plaatste het bedrijf een vacature: gezocht lijkenpikker.
Topic Travel en Belvilla bij dezelfde groep. De @Leisure Group, de holding waar ook vakantiehuizenspecialist Belvilla onderdeel van is, neemt vakantiehuizenaanbieder Topic Travel over.
Gilbert en Timmers over veranderen website Bilderberg. De Nederlandse hotelgroep Bilderberg met 17 hotels, heeft een nieuwe website gelanceerd. Wat is veranderd en waarom?
Groei economieën voor toeristische dichtbij markten? Voor de ontwikkeling van toerisme is de economische groei binnen een gelijke zone belangrijk. Europa heeft de wind in de zeilen. Bijna alle landen in de Eurozone noteren een groeicijfer. Hoe pakt dat uit voor de toeristische dichtbij markten?
Ontleed de toerist met Neuromarketing. Kom ook op 5 maart naar CORPUS.
Gilbert en Timmers over veranderen website Bilderberg. De Nederlandse hotelgroep Bilderberg met 17 hotels, heeft een nieuwe website gelanceerd. Wat is veranderd en waarom?
Groei economieën voor toeristische dichtbij markten? Voor de ontwikkeling van toerisme is de economische groei binnen een gelijke zone belangrijk. Europa heeft de wind in de zeilen. Bijna alle landen in de Eurozone noteren een groeicijfer. Hoe pakt dat uit voor de toeristische dichtbij markten?
Ontleed de toerist met Neuromarketing. Kom ook op 5 maart naar CORPUS.
Topics:Attractieparken, Dagrecreatie, Leisure, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: neuromarketing, attractie, reizen, vliegen, economie, toerisme, marketing