Reisorganisatie srprs.me wil reizigers uit comfort zone halen
Reisorganisatie srprs.me wil in 2015 nog meer reizigers uit
hun comfort zone halen. De Amsterdamse aanbieder van ‘blind break trips’ wil de spontaniteit terugbrengen in reizen door haar
reizigers pas op het vliegveld te vertellen waar ze naartoe gaan. srprs.me
daagt zo uit om eigen herinneringen te maken door je hart te volgen in plaats
van een reisgids. Om die groeistrategie invulling te geven heeft de
touroperator trend- en PR/marketing/social media bureau Cherry Picker gekozen
als PR bureau.
Volgens de initia...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer, Vakanties
Trefwoorden: vakanties, reisbranche