Geplaatst op: 18-02-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Vechtdal Marketing ontwikkelt hip online magazine

Vechtdal Marketing ontwikkelt hip online magazine

Zipp is het nieuwe hippe en online magazine over kamperen in het Vechtdal. Het initiatief komt van Vechtdal Marketing. Het is geen online magazine zoals gebruikelijk maar een mooie en interactieve website die zich presenteert als een magazine en volledig op online gebruik is aangepast.


Op Zipp.nl is de inhoud gebaseerd op ervaringen van kampeerders, leuke wetenswaardigheden over kamperen, handige kampeertips, heerlijke camping recepten, een kijkje achter de schermen bij campings en nog veel meer leuke inspirerende artikelen over kamperen en in het bijzonder in Vechtdal Overijssel.


Hiermee worden tijdig de campings in Vechtdal Overijssel onder de aandacht gebracht bij het oriënterend publiek, door meer beleving toe te voegen. ‘’Van de online bezoeker op www.zippvechtdal.nl hopen wij nóg sneller een fysieke bezoeker van Vechtdal Overijssel te maken. Ook op het gebied deelbaarheid biedt een online magazine meer mogelijkheden waardoor we meer contactmomenten hebben met ons publiek’’, zegt Tamara Toering, merkleider Vechtdal Marketing.

Link: www.zippvechtdal.nl
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, kamperen, marketing, overijssel

CELTH





||| Nieuws |||

07/02/25
Vanaf 1 april geen emissie meer van boten in grachten Amsterdam
Vanaf 1 april 2025 wordt het centrumgebied een uitstootvrije zone voor recreatievaartuigen, meldt gemeente Amsterdam. Dit betekent dat alleen vaartuigen die varen op elektriciteit, waterstof of spierkracht zijn toegestaan. Je mag geen uitstoot meer produceren.
07/02/25
Brabant gaat met innovatief monitoringssysteem en de Wandelstarter recreatie beter spreiden
Vanaf 2025 wordt in Noord-Brabant een innovatief monitoringssysteem gelanceerd dat de recreatiedrukte in kaart brengt en helpt bij het afstemmen van routes en startlocaties op de behoeften van bezoekers.
05/02/25
Laatste jaar uitvoeringsprogramma BRTN 2020-2025
Dit jaar markeert het laatste jaar van de uitvoering van het Basisrecreatietoervaartnet (BRTN) 2020-2025. Tegelijkertijd wordt er gewerkt aan het opstellen van nieuwe bestuurlijke afspraken voor de periode vanaf 2026, waarin de rol van AI toeneemt.
24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
16/01/25
Gelderland trekt bijna 5 miljoen verblijfgasten in 2024
Stijging van 5,4% van gasten die minstens één macht in Gelderland verbleven. Het dagtoerisme groeide 13% bij attracties.
16/01/25
Apollo Reizen verlengt sponsoring van de NN Marathon Rotterdam
De touroperator Apollo Reizen blijft officieel sponsor van de NN Marathon Rotterdam en gaat op de Marathon Sport Expo in gesprek met de deelnemers.
15/01/25
7 Kamerleden ontvangen Ondernemersagenda Gastvrijheidssector
Op dinsdagmiddag 14 januari hebben diverse branchevertegenwoordigers in het platform Gastvrij Nederland de Ondernemersagenda van de Gastvrijheidssector aangeboden in de Tweede Kamer.
13/01/25
Witte fiets Veluwe aan Zee weer terug
De beeldbepalende witte fiets is weer teruggeplaatst bij Leisurelands locatie Veluwe aan zee. De fie...