De Nieuwe Wildernis trekt natuurcampagne in Duitsland
De film De Nieuwe Wildernis is vanaf 9 april in de Duitse
bioscopen te zien. Daarom start NBTC Holland Marketing vanaf 1 maart een grote
campagne om de Nederlandse natuur onder de aandacht te brengen. Dit doen zij
samen met Flevoland en een groot aantal Duitse partners. Op de grootste
Internationale Reisbeurs in Berlijn (ITB Berlin) presenteert het NBTC Holland
Marketing de film. De campagne heeft in Flevoland zelf veel meer focus op de Duitse gast gebracht en samenwerkingsverbanden versterkt. Toerisme Flevoland wil doo...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |