Wat is de kracht van de campagne Holland. The Original Cool?
De Holland Marketing Alliantie (Amsterdam Marketing,
KLM, Schiphol en NBTC Holland Marketing) heeft samen met creatief
bureau Mustache Agency heeft de prestigieuze Platinum Adrian Award gewonnen
voor de ‘Holland. The Original Cool’-campagne in de categorie digitale
marketing en video’s. De campagne is al bijna 3 jaar oud. Waarom is de campagne sterk?
De campagnepartners mochten de award in ontvangst nemen tijdens het jaarlijkse
HSMAI Adrian Awards Gala op 23 februari in New York. ‘Holland. The Original
Cool....
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |