Consument wil recreatie dichtbij huis
De aanleg van stadsparken,
meer diversiteit in liefst waterrijke landschappen en een focus op cultureel erfgoed
maken recreatie voor verschillende typen consumenten beter bereikbaar. Dit concludeert
NWO-onderzoeker Tom Gosens die op zijn dissertatie over recreatiekeuzegedrag
hoopt te promoveren aan de Vrije Universiteit Amsterdam op 2 maart a.s.
Van alle gereisde kilometers die de Nederlander op jaarbasis
maakt, gaat zo’n 44% op aan recreatie. Daarbij is de verscheidenheid aan
activiteiten en voorkeuren zo groot d...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie
Trefwoorden: dagrecreatie, recreatievoorkeuren, recreatiegedrag