Geplaatst op: 27-02-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

700 deelnemers voor Zeeuwse Facebookactie

700 deelnemers voor Zeeuwse Facebookactie

De familie de Kleine uit IJsselmuiden is de winnaar van de Facebookactie van VVV Zeeland. Uit handen van gedeputeerde Carla Schönknecht ontvingen zij een Zeeuwse pakket en een cheque voor een weekendje Zeeland. De inzending van Gert de Kleine is de winnende inzending van de Deel jouw Zeeland Facebookactie.


Aan de actie deden meer dan 700 deelnemers mee, die elk hun eigen weekend Zeeland (voor 2 personen) konden samenstellen op basis van thema’s als actief, culinair, natuur & strand, cultuur & folklore, en evenementen. Uit deze inzendingen koos de vakjury het origineelste weekendje, waarbij alle kernwaarden van Zeeland tot uitdrukking kwamen.


De "Deel jouw Zeeland’’ weekendjes werden ingezonden via Facebook op de website www.deeljouwzeeland.nl, en konden gedeeld en geliket worden. Daarbij moest de deelnemer een vriend/vriendin taggen, om zo nog meer ambassadeurs voor Zeeland te krijgen. De winnaar, Gert de Kleine, blijkt al een grote fan van Zeeland te zijn: "Dit is wel een hele grote verrassing, ik ben al vaak in Zeeland op vakantie geweest, en ik ben echt iemand die Zeeland een warm hart toedraagt, maar een weekendje Zeeland winnen dat is wel heel leuk”, aldus meneer de Kleine.


De vakjury heeft uit alle deelnemers Gert de Kleine gekozen als winnaar omdat hij de kernwaarden van Zeeland het beste tot uitdrukking heeft laten komen. ‘’Land in Zee en ruimte voor jezelf: Volop ruimte en rust maar daar tegenover activiteiten die tot de verbeelding spreken en je alleen in Zeeland op die manier kunt beleven’’, aldus Carla Schönknecht.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, zeeland

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...