Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 02-03-2015
Auteur: Suzan Lindhout
NHTV

Training Experience Design

Training Experience Design

NHTV organiseert op 25, 26 en 27 maart een training in Experience Design. Deze training is ontwikkeld door Niels Jensen, een Kaos Pilot uit Denemarken. Na succesvolle edities in Denemarken brengt de NHTV deze training voor het eerst naar Nederland.


De training gaat over Experience Design en Imagineering. Tijdens deze unieke 3-daagse cursus leert u, aan de hand van betekenisvolle en krachtige ervaringen, uw concurrentiepositie te verstevigen. De training is uniek want gaat het niet alleen óver experience design, de totale training IS een ware experience! Alle elementen zijn tot in de details op een creatieve en professionele manier uitgevoerd. Van locatie tot catering, tot aankleding.


Imagineering Methodology and Experience Design Toolbox

Deze 3-daagse cursus is een verdiepende interdisciplinaire duik in een praktische en belevingsvolle ontdekkings- en studiereis op het gebied van experience design, co-creatie en innovatie. Het fundament van de cursus is het toepassen van de unieke Imagineering Methodology and Experience Design Toolbox van NHTV op echte praktijkproblemen die ingebracht zijn door de deelnemers zelf.


Vragen die worden behandeld zijn bijvoorbeeld:

- Hoe gaat u om met nieuwe eisen van klanten op het gebied van transparantie, authenticiteit en betrouwbaarheid?

- Hoe beweegt u zich in het nieuwe marketinglandschap?

- Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten betrokken worden bij het co-creëren van uw toekomstige aanbod?


NHTV Imagineering Methodology

De belevingseconomie is een feit en heeft invloed op alle sectoren en industrieën. Wat het bedrijfsleven betreft, volstaat het niet langer om de beste binnen je gebied te zijn, omdat bedrijven afhankelijk zijn van langere termijn loyaliteit van hun klanten. De Imagineering Methodology die door NHTV Breda ontwikkeld is, leert ons door middel van eenvoudige toolbox-stappen hoe we een voorsprong kunnen veroveren met een aanbod van unieke en uitgesproken belevingen.


Leerdoelen

Innovatie – leer hoe u het eenvoudige 5-stappen Imagineering Experience Innovation model kunt toepassen en uw eigen unieke en holistische ‘customer experiences’ kunt bedenken

Co-creatie – leer hoe u uw doelgroepen kunt betrekken bij het co-creëren van hun eigen persoonlijke ‘customer experiences’

Authenticiteit – leer hoe u de innerlijke waardekern van uw organisatie kunt bereiken en deze kunt gebruiken om uniek en authentiek concurrerend vermogen te bewerkstelligen

Business – leer hoe u het ‘experience perspective’ kunt toepassen en hiermee nieuwe winstgevende kansen schept op strategisch bedrijfsniveau

Echte belevenissen – leer hoe u ‘high-touch’ belevenissen kunt bedenken en regisseren waarmee u uitdrukking geeft aan wat het belangrijkste is voor uw bedrijf en voor de relatie met uw klanten – en leer hoe u deze belevenissen kunt gebruiken om strategische waarde tot stand te brengen.


Praktische informatie

Data: 25, 26 & 27 maart 2015

Locatie: NHTV Breda – een unieke nog aan te kondigen locatie!

Tijd: Alle dagen van 9.00 tot 18.00 uur

Taal: Engels (primair), gebruik van Nederlands zal afgestemd worden met de internationale deelnemers

Deelnamekosten: de deelnamekosten voor deze cursus zijn € 1.800,-. Twee deelnemers van hetzelfde bedrijf samen betalen € 3.200,-.

Afronding: NHTV Certificate

Inschrijven / vragen: Voor vragen en wervings- of inschrijvingsformulier kunt u contact opnemen met Suzan Lindhout via lindhout.s(at)nhtv.nl of +31 6 23 89 33 11.

Link: http://www.nhtv.nl/masters-cursussen/masters-cursussen/cursussen/experience-design-course.html
Topics:CELTH

CELTH



||| Nieuws |||

14/04/25
Hoofdkantoor Landal in Amsterdam geopend
Door de fusie van Landal GreenParks en Roompot verhuist een groot deel van de kantoormedewerkers van Zwolle, Den Haag, Uithoorn en Goes naar Amsterdam. Zo´n 300 medewerkers werken vanuit één internationaal hoofdkantoor aan de Wibautstraat en vormen een internationale hub voor kantoren en parken.
14/04/25
Zelfs Better Places heeft moeite met duurzame doelstellingen
Reisorganisatie Better Places presenteert deze week haar impactrapport over 2024. Ondanks flinke inspanningen om haar reizen duurzamer te maken, is het doel om de CO?-uitstoot per reiziger jaarlijks met 5% te verminderen ten opzichte van 2019 niet gehaald.
14/04/25
Exclusief voor leden
130 km per uur op drie snelwegen
Vanaf vandaag mag er overdag weer 130 kilometer per uur worden gereden op delen van drie Nederlandse...
14/04/25
Exclusief voor leden
Center Parcs opent eerste Scandinavische resort in Denemarken
Na dertien jaar van planning en voorbereiding opent Center Parcs op 20 juni 2025 haar allereerste vakantiepark in Scandinavië. et resort verwacht jaarlijks 450.000 overnachtingen en 25.000 dagbezoekers, wat een economische impuls zal geven aan de regio Nordals.
11/04/25
ANWB lobby tegen afschaffen accijnskorting
De betaalbaarheid van autorijden staat onder druk. Steeds meer mensen hebben moeite de stijgende kosten voor hun autogebruik te betalen. De auto is het meest gebruikte vervoermiddel naar vakantielocaties.
11/04/25
Exclusief voor leden
Kortgeding tegen plafond 478.000 vluchten van en naar Schiphol
Aanstaande maandag dient het kortgeding van KLM Groep, Delta Air Lines, Corendon, easyJet en TUI tegen de Nederlandse overheid om ervoor te zorgen dat Nederland verbonden blijft met de rest van de wereld via Schiphol. Met andere woorden, deze bedrijven willen het plafond van maximaal 478.000 vluchten van en naar Schiphol van tafel.
11/04/25
Exclusief voor leden
Meiden duiken in techniek KLM
KLM ontving op 10 april 30 meiden van basisschool de Regenboog Tochtwaard uit Alkmaar bij E&M (Engineering & Maintenance). KLM deed namelijk mee aan Girls’Day ‘25, een landelijk initiatief van VHTO waarbij verschillende bedrijven hun deuren openzetten om jonge meiden kennis te laten maken met techniek, bèta en IT.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...