Geplaatst op: 06-03-2015
Auteur: Marc Gerlings

Strategie HISWA te Water: Starterspaviljoen en laag tarief voor standhouders

Strategie HISWA te Water: Starterspaviljoen en laag tarief voor standhouders
Hiswa te Water / OTTI Fotografie
De HISWA te water – de grootste in-water boat show van Noord Europa – komt dit jaar met een nieuw element: het StartersPaviljoen. Lukt het met deze strategie om startende watersporters en nieuwe bedrijven naar Amsterdam te halen?

De beurs, niet te verwarren met de HISWA Boat Show in de Amsterdam RAI, moet door de veranderende markt de formule van de beurs aanpassen. Bedrijven die voor het eerst willen deelnemen aan de beurs krijgen standruimte in dit paviljoen door middel van een aantrekkelijke 'easy to exhibit' formule. De organisatie wil met dit laagdrempelige aanbod potentiële nieuwkomers tegemoet komen. Dit komt neer op mogelijk 50% korting op de standprijs.

Bentveld: "Elk bedrijf een kans geven”
"Noem het een kennismaking met de beurs tegen een schappelijk try-out tarief”, zegt Daniël Bentveld, Sales Manager van de HISWA te water. "We willen in principe elk watersportbedrijf de kans geven om aanwezig te zijn op dé watersportbeurs van Nederland. Deelname in het StartersPaviljoen is al mogelijk voor een bedrag van 1195 euro. Hiervoor krijgen exposanten: een kant en klare ruimte van 4 m2." Een volwaardige deelname voor 50% van het normale instap-tarief!

Marketingbudgetten staan onder druk
Het economische klimaat heeft de marketingbudgetten flink onder druk gezet de laatste jaren. Het projectteam van de HISWA te water signaleert dat sommige bedrijven het lastig vinden om te investeren in een beursdeelname. Tegelijkertijd zijn deze bedrijven zich bewust van de commerciële kansen op de HISWA te water. Participatie in het StartersPaviljoen kan dan een oplossing zijn.

1 – 6 september 2015
De HISWA te water vindt plaats van dinsdag 1 tot met zondag 6 september 2015 in Amsterdam Marina.
Trefwoorden: water, watersport, zeilen, motorboot, waterrecreatie, budget, economie, Hiswa

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.