Hotels moeten mobiele klantbeleving centraal stellen
Hotels moeten gasten met behulp van technologie veel persoonlijker gaan benaderen. Dat schrijft accountants- en adviesorganisatie Grant Thornton in haar nieuwste rapport. Hotels moeten mobiele technologie centraal stellen in de
klantbeleving, terwijl ze een inhaalslag maken en de concurrentie
aangaan in de ‘deeleconomie’, waar diensten als die van AirBnB het
traditionele business model uitdagen. De onderzoekers waarschuwen ook voor
het verlies van persoonlijk karakter van de hotelervaring, en benadrukken
dat d...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, hotels