Geplaatst op: 16-03-2015
Auteur: Marc Gerlings

Wyndham verstevigt positie verhuur vakantiehuizen met Happy Home

Wyndham verstevigt positie verhuur vakantiehuizen met Happy Home
NOVASOL van moederbedrijf Wyndham Vacation Rentals heeft de operationele verhuur van vakantiehuizen van merk Happy Home heeft overgenomen. Nu heeft het bedrijf 4 merken met in totaal een aanbod van 40.000 huizen.

Het merk Happy Home blijft bestaan, opererend vanuit het kantoor in Alkmaar, en wordt toegevoegd als extra consumentenmerk aan het portfolio van de NOVASOL Group. "Met de overname van Happy Home voegen wij een extra dimensie toe aan onze eigen ervaren en professionele organisatie,” aldus Frans Schoon, directeur van NOVASOL Benelux. "De sterkte van Happy Home zit vooral in de sterke bekendheid van het merk, een groot klantenbestand en een gevarieerd aanbod van vakantiehuiscontracten in Centraal- en Zuid Europa dat uitstekend aansluit bij het bestaande aanbod van NOVASOL.”

Van Haaster leidt team
NOVASOL by Wyndham Vacation Rentals verstevigt met de overname haar positie als marktleider in verhuur van vakantiehuizen in Europa. Juliette van Haaster geeft namens Happy Home leiding aan een team van zo’n vijfentwintig medewerkers waar persoonlijke aandacht naar huiseigenaren en gasten een centrale rol speelt.

Juliette van Haaster: "Happy Home is al meer dan 25 jaar als speler actief maar met deze nieuwe opzet, door onderdeel van de NOVASOL Group te worden, zijn de mogelijkheden fors toegenomen. Wij kunnen daardoor onze huiseigenaren en loyale gasten blijven verzekeren van onze uitstekende service.”

4 merken 40.000 huizen
De merken NOVASOL, Happy Home, Dansommer en Cuendet hebben in totaal meer dan 40.000 vakantiehuizen onder contract. De NOVASOL Group heeft daarmee binnen Europa een leidende positie binnen haar branche. Ieder jaar kiezen ruim 1,5 miljoen vakantiegangers voor vakantieaccommodaties verzorgd door NOVASOL.
Trefwoorden: vakantie, vakantiehuizen, verhuur, Novasol, Wyndham, marketing

CELTH





||| Nieuws |||

07/02/25
Staatssecretaris pleit voor middentarief btw
Het kabinet heeft op verzoek van het parlement alternatieven in kaart gebracht voor de btw-verhoging op cultuur, media en sport. Opeens tovert staatssecretaris Van Oostenbruggen een middentarief uit zijn hoed.
06/02/25
Nederlands verblijfstoerisme groeit naar 61 miljoen gasten in 2035
In 2035 zal Nederland naar verwachting 61 miljoen verblijfsgasten ontvangen, 24% meer dan in 2023. Ons land kan dan rekenen op 12 miljoen extra gasten.
31/01/25
Exclusief voor leden
Groei Nederlands verblijfsbezoek zwakt af
Het Nederlands verblijfstoerisme, zowel binnenlands als buitenlands, groeit in 2025 naar verwachting met 2,5% naar 52 miljoen verblijfsgasten. Dit is een daling ten opzichte van de gemiddelde groei van 5% per jaar in de periode 2012-2019.
28/01/25
Villa for You boekt recordomzet
Vakantiehuisaanbieder Villa for You heeft in 2024 een recordomzet van 50 miljoen euro behaald, een groei van 40% ten opzichte van 2023. Deze groei is mede te danken aan de stijgende vraag naar flexibele vakanties en unieke verblijven zoals luxe chalets en authentieke landhuizen.
28/01/25
Exclusief voor leden
VNG: Permanente bewoning van recreatiewoningen moet lokaal maatwerk blijven
Het al dan niet toestaan van permanente bewoning van recreatiewoningen moet een lokale afweging blijven, aldus de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Gemeenten kunnen dit in overleg met eigenaren en bewoners van vakantieparken bepalen. De VNG roept de Tweede Kamer op om tegen het voorstel voor landelijke regie te stemmen.
27/01/25
Populariteit lenen voor vakantiehuisje brokkelt af
Recreatiewoningen blijven populair als leendoel, maar het aantal leningen en leenbedragen neemt af. Wat betekent dit voor consumenten?
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.

||| Agenda |||

06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...