Interrailers kiezen voor Heidelberg
Heidelberg is door de Interrailers gekozen tot de
'Interrail Destination of the Year'.
Met meer dan een kwart van het totale aantal stemmen is de Duitse stad Heidelberg vandaag gekroond tot winnaar van Interrail's eigen Travellers' Choice Award, waarin 15 Europese steden meededen voor Interrail Destination of the Year 2015. Thessaloniki, Lissabon, Antwerpen en Bologna wisten allemaal een plek te veroveren in de top vijf van meest populaire bestemmingen, gekozen door meer dan 7000 Facebook fans.
De afgelopen vier weken hebben reizigers gestemd op hun favoriete Europese bestemmingen op Interrail's officiële Facebookpagina. Er werd gekeken naar aantrekkelijkheid en prijs-kwaliteitverhouding.
"We feliciteren Heidelberg met het winnen van de Destination Award. De charmante Duitse stad en haar lange geschiedenis representeren perfect waar Interrail voor staat - het is een leuke, enerverende en zeer internationale stad", zegt Silvia Görlach, Marketing en Sales Manager van Eurail Group G.I.E. waar Interrail onder valt, "We zijn erg blij met de positieve reactie van reizigers die hun enthousiasme hebben gedeeld om deze voor iedereen unieke ervaring mogelijk te maken".
Topics:Marketing, Reis & vervoer, Toerisme
Trefwoorden: interrail, trein, marketing, social media, reizen