Twee erfgoedsafaris voor Nationaal Congres Citymarketing
De organisatie van het Nationaal Congres Citymarketing heeft het
congresprogramma uitgebreid met een ochtendprogramma in twee varianten in gastgemeente
Zaanstad.
Op het programma staan twee erfgoedsafari’s: een bijzondere rondleiding over het Hembrugterrein en een bezoek met boottocht aan de karakteristieke Zaanse Schans.
Heritage Marketing
Op 8 juni 2015 vindt de achtste editie plaats van het Nationaal Congres Citymarketing. Taets Art and Eventpark op het Hembrugterrein is de bijzondere locatie van het congres, dat dit jaar in het teken van Heritage Marketing staat. Het NCC is hét meetingpoint voor citymarketeers: het verbindt en combineert wetenschap, overheid en het bedrijfsleven.
Twee keynotes
Op het programma staan twee keynotes: Zaanse
huisjes-architect Sjoerd Soeters en Ruhr’s gebiedsmanager Paul Lawitzke.
Hiernaast biedt het NCC tal van interactieve themasessies waarin praktische
invalshoeken aan bod komen en tips en adviezen worden gegeven over
citymarketing. Uiteraard is er optimaal de mogelijkheid om met collega’s uit
het hele land ervaringen uit te wisselen. De kosten voor deelname aan het NCC15
bedragen € 250.