Geplaatst op: 30-03-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bloggers mogen op avontuur in Istrië

Bloggers mogen op avontuur in Istrië

Het verkeersbureau van Istrië nodigt bloggers, reisjournalisten en iedereen met een groot bereik op social media uit voor een gratis zevendaags avontuur in Istrië. Met deze campagne wil Istrië zich verder profileren als aantrekkelijke vakantiebestemming met een geweldig vakantieaanbod zowel aan de kust als in het binnenland.


De geselecteerde winnaars en een reisgenoot naar keuze gaan zeven dagen naar Istrië waar zij bijzondere ervaringen opdoen: duik- en zeillessen, proeverijen met de exclusiefste wijnen uit Istrië, met honden op truffeljacht of het afdalen in onderaardse grottenstelsels zijn voorbeelden van de gevarieerde programma-elementen. Overnachtingen zijn geregeld op unieke plekken zoals in een vuurtoren op een eiland, een ultieme 5* ervaring in hotel Lone in Rovinj of een familiehotel in het middeleeuwse Motovun. Dan zijn er in deze periode nog diverse evenementen: de Red Bull Air Race, ATP Tour in Umag, Filmfestival in Motovun, een dancefestival in Svetvinčenat of een concert in het bekende Romeinse amfitheater in Pula.


De geselecteerde teams moeten minimaal 2 blogposts per dag op hun sociale netwerk of hun blog plaatsen. De teamleider dient te beschikken over minimaal 5.000 volgers. In de periode van 16 mei tot 31 juli zijn er vanuit diverse landen elke week 3 teams in Istrië waarvan aan het eind van elke week het beste team gekozen wordt op basis van het totaal aantal posts, het bereik en de kwaliteit van de gepubliceerde content. De weekwinnaar dingt vervolgens mee naar de hoofdprijs van € 10.000 euro.


De volledige campagne, inclusief uitnodiging, voorwaarden voor deelname en promotievideo is te zien op http://www.shareistria.com/

Link: http://www.shareistria.com/
Topics:Marketing
Trefwoorden: vakanties, kroatie, social media

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
08/01/25
Succesvol alumni-event Tourism Management
Op de Vakantiebeurs organiseerden de Management Tourism opleidingen van Inholland, NHL Stenden, Breda University en Saxion een druk bezocht alumni-event. Dit evenement bood een platform voor studenten, alumni en professionals om te netwerken en kennis te delen.
08/01/25
Reisbranche, verzekeraars en ministerie sluiten convenant voor crisisaanpak
De ANVR, het SGR, het Verbond van Verzekeraars en het Ministerie van Buitenlandse Zaken hebben vandaag een nieuw convenant ondertekend. Dit convenant, het Bijzondere Bijstand bij Crisis in het Buitenland Convenant (BBC), zorgt voor een nog betere samenwerking tussen de overheid en private partijen om Nederlandse reizigers in het buitenland te beschermen, op te vangen en te repatrieren in geval van een crisis.
08/01/25
Vakantiebeurs mikt op zowel b-to-c als b-to-b
De Vakantiebeurs 2025 is vandaag van start gegaan met de Travel Trade Days. De 54ste editie van deze beurs werd geopend door de minister van buitenlandse zaken, Caspar Veldkamp, samen met de Utrechtse burgemeester Sharon Dijksma.
08/01/25
Horeca van herstel naar crisis: aantal faillissementen piekt in 2025
De Nederlandse restaurantbranche dreigt in 2025 een recordaantal van 450 failissementen te bereiken, blijkt uit een analyse van ABN AMRO en Hotelschool The Hague.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
08/01/25
Zomervakantie 2025: Dit zijn de trends
Onderzoeken van TUI resulteren in een vijftal trends en een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment.
08/01/25
Exclusief voor leden
8% meer reizigers voor Schiphol in 2024
In 2024 reisden 66,8 miljoen reizigers met het vliegtuig van, via of naar luchthaven Schiphol. Dat is een toename van 8% ten opzichte van 2023.

||| Agenda |||

27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...