Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 30-03-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bloggers mogen op avontuur in Istrië

Bloggers mogen op avontuur in Istrië

Het verkeersbureau van Istrië nodigt bloggers, reisjournalisten en iedereen met een groot bereik op social media uit voor een gratis zevendaags avontuur in Istrië. Met deze campagne wil Istrië zich verder profileren als aantrekkelijke vakantiebestemming met een geweldig vakantieaanbod zowel aan de kust als in het binnenland.


De geselecteerde winnaars en een reisgenoot naar keuze gaan zeven dagen naar Istrië waar zij bijzondere ervaringen opdoen: duik- en zeillessen, proeverijen met de exclusiefste wijnen uit Istrië, met honden op truffeljacht of het afdalen in onderaardse grottenstelsels zijn voorbeelden van de gevarieerde programma-elementen. Overnachtingen zijn geregeld op unieke plekken zoals in een vuurtoren op een eiland, een ultieme 5* ervaring in hotel Lone in Rovinj of een familiehotel in het middeleeuwse Motovun. Dan zijn er in deze periode nog diverse evenementen: de Red Bull Air Race, ATP Tour in Umag, Filmfestival in Motovun, een dancefestival in Svetvinčenat of een concert in het bekende Romeinse amfitheater in Pula.


De geselecteerde teams moeten minimaal 2 blogposts per dag op hun sociale netwerk of hun blog plaatsen. De teamleider dient te beschikken over minimaal 5.000 volgers. In de periode van 16 mei tot 31 juli zijn er vanuit diverse landen elke week 3 teams in Istrië waarvan aan het eind van elke week het beste team gekozen wordt op basis van het totaal aantal posts, het bereik en de kwaliteit van de gepubliceerde content. De weekwinnaar dingt vervolgens mee naar de hoofdprijs van € 10.000 euro.


De volledige campagne, inclusief uitnodiging, voorwaarden voor deelname en promotievideo is te zien op http://www.shareistria.com/

Link: http://www.shareistria.com/
Topics:Marketing
Trefwoorden: vakanties, kroatie, social media

CELTH



||| Nieuws |||

16/04/25
Exclusief voor leden
Kröller-Müller Museum krijgt drie toeristische Michelin sterren
Het Kröller-Müller Museum is heel blij met de toegekende maximale drie toeristische sterren van Michelin voor 2025. Het museum is de reis waard om er naartoe te gaan.
16/04/25
Exclusief voor leden
Madurodam opent avontuurlijk Rivierenland voor jonge ontdekkers
Madurodam heeft zijn nieuwste themagebied geopend: Rivierenland. Dit avontuurlijke speelparadijs, geïnspireerd door het typisch Nederlandse rivierenlandschap, biedt kinderen volop mogelijkheden om te klauteren, klimmen, spetteren en ontdekken. Later dit jaar volgt nog een dark-ride.
16/04/25
Jaarbeurs blikt terug op succesvol 2024 en zet koers naar duurzame toekomst
Koninklijke Jaarbeurs heeft haar geïntegreerd jaarverslag 'Samen duurzaam verder' gepubliceerd, waarin de resultaten van 2024 en de strategie voor de toekomst centraal staan.
16/04/25
Mijlpaal: 800 Green Key’s in Nederland
Restaurant De Dikke van Dale in Leeuwarden heeft als 800e bedrijf in Nederland het prestigieuze Green Key certificaat behaald. De feestelijke uitreiking vond maandag plaats in aanwezigheid van wethouder Abel Reitsma van de gemeente Leeuwarden en Erik van Dijk, National Operator van Green Key Nederland.
16/04/25
Exclusief voor leden
Sterke groei vakantieboekingen via online platforms in Nederland
Het boeken van vakanties via online platforms is in Nederland sterk in opkomst. Afgelopen jaar steeg het aantal Nederlanders dat een vakantie via zo'n platform boekte met maar liefst 18%. Dit blijkt uit de recente Nationale Benchmark Vakantieplatformen van Multiscope, waarbij ruim 5.200 Nederlanders werden ondervraagd.
16/04/25
Exclusief voor leden
TopParken realiseert tien appartementen in centrumgebouw Lage Vuursche
TopParken biedt op haar Utrechtse vakantiepark Résidence Lage Vuursche vanaf het aanstaande Paasweekend 10 luxe vakantieappartementen aan. De appartementen zijn geschikt voor maximaal vier personen en bevinden zich in het nieuwe centrumgebouw, waar ook het nieuwe restaurant en wellnesscentrum te vinden zijn.
16/04/25
Exclusief voor leden
Succesvol 2024 voor de Efteling: Omzet boven de 300 miljoen en tevreden gasten
Attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel heeft opnieuw een succesvol jaar achter de rug. In 2024 bezochten 5,6 miljoen mensen het park, wat resulteerde in een netto omzet van meer dan 300 miljoen euro en een netto bedrijfsresultaat van 36,8 miljoen euro.
15/04/25
Peter Gillis veroordeeld tot celstraf voor omvangrijke belastingfraude
De rechtbank Oost-Brabant heeft vandaag een Peter Gillis veroordeeld tot een gevangenisstraf. Ook zijn ex-vrouw en dochter zijn veroordeeld en moeten een taakstraf uitvoeren. Hij is schuldig bevonden aan belastingfraude die onder zijn leiding gedurende ten minste vijf jaar plaatsvond.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
20/05/25
20/05/25 t/m 20-05-25: LDA Kennisdag: Innovatie in data
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...