Neckermann en Transavia: Samen delen in de keten
Bij een samengesteld reisproduct met
verschillende toeleveranciers zouden deze richting de klant meer als eenheid
moeten opereren. Elkaar vertrouwen en informatie delen zijn daarbij belangrijke
voorwaarden om samen diensten voor de klant ontwikkelen. Maar dat in de
praktijk toepassen, is natuurlijk vers twee en meestal een brug te ver. Want hoe
je moet delen en samenwerken terwijl er onderliggend altijd een klant-leveranciersrelatie
blijft bestaan? Neckermann en Transavia hebben de handschoen opgepakt en zitten
...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: reisbranche, touroperators, luchtvaartmaatschappijen