Geplaatst op: 21-04-2015
Auteur: Marc Gerlings

Kortingssite Secret Escapes actief in Nederland

Kortingssite Secret Escapes actief in Nederland

Kortingssite voor luxe hotels is vanaf nu ook actief in Nederland. Stefan Menden, managing director Secret Escapes, meldt de site al 10 miljoen leden heeft in Europa.

Het concept: leden ontvangen Iedere week nieuwe topaanbiedingen. Op de website worden hotels vaak de luxe vier- en vijfsterren accommodaties, gepresenteerd met kortingen tot 70%.

Vanaf vandaag kunnen ook Nederlandse vakantiegangers een Secret Escapes droomreis boeken via www.secretescapes.nl.

Stefan Menden, Managing Director Secret Escapes: "Het succes van Secret Escapes heeft zich al bewezen in onder andere Groot Brittannië en Duitsland. Nederland is voor ons een belangrijke nieuwe markt. De Nederlandse vakantieganger is prijsbewust en altijd op zoek naar een unieke reiservaring. Secret Escapes biedt exclusieve en toch betaalbare luxe, dat vormt een geweldige match”.

Members-only korting
Secret Escapes biedt haar leden exclusieve kortingen op hotels en reizen. Lid worden kost niets en is laagdrempelig op basis van uitsluitend een e-mailadres. De reisexperts van Secret Escapes selecteren wekelijks online hoteldeals op basis van de beste prijsgarantie inclusief leuke extra’s zoals gratis upgrades en spabehandelingen voor een op en top vakantiegevoel. Elke week worden dezeluxe deals in een nieuwsbrief aan de leden gepresenteerd.


10 miljoen Europese leden

Met meer dan tien miljoen leden in Europa is Secret Escapes marktleider in Europa op het gebied van members-only reisaanbiedingen. Naast de kortingen vindt Secret Escapes het ook belangrijk haar leden te inspireren bij het maken van een vakantie keuze. Door middel van sprekend beeldmateriaal worden bestemmingen en hotels onder de aandacht gebracht.

Plezierig boeken
Het boeken van een vakantie moet een spannende, plezierige en vooral stressvrije ervaring zijn. De website van Secret Escapes is overzichtelijk en gemaakt om de meest zorgvuldig geselecteerde hotels als exclusieve aanbieding aan de leden te presenteren.
Trefwoorden: korting, hotel, marketing, Secret Escapes

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
15/11/24
Better Places: Positieve impact maken met reizen
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
15/11/24
HISWA-RECRON teleurgesteld over verhoging btw op logies
De btw-verhoging op sport, media en cultuur is voorlopig van de baan. Die voor logies niet en wordt in 2026 verhoogd van 9% naar 21%. Alleen kamperen is uitgezonderd. Dat hebben coalitie en oppositie afgesproken. HISWA-RECRON reageert diep teleurgesteld en ziet haar intensieve lobby van de afgelopen maanden niet beloond.
15/11/24
Exclusief voor leden
Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
13/11/24
Biografische management roman Samen Gastvrij gelanceerd
Vandaag is het boek ‘Samen Gastvrij: Uitnodiging tot een verbonden samenleving ‘van gastvrijheidsambassadeur en CEO van Onemeeting, Luc van Bussel, gelanceerd. In dit manifest roept Van Bussel op tot een samenleving waar verbinding, gastvrijheid en aandacht voor elkaar centraal staan.
13/11/24
Brieven aan de toekomst voor een duurzame wereld
Tijdens de Nationale Klimaatweek, is er een tijdcapsule begraven op de campus van Breda University of Applied Sciences (BUas). Deze symbolische actie benadrukt de urgentie van klimaatverandering en de noodzaak tot verandering. De tijdcapsule bevat brieven aan de toekomst, vol wensen en dromen voor een leefbare wereld.
13/11/24
ACSI viert 60-jarig jubileum met boek en film
Campingspecialist ACSI, opgericht door Ed van Reine in 1965, viert zijn 60-jarig jubileum met de lancering van een boek en een film. Het bedrijf is met 10.000 aangesloten campings in Europa nog steeds relevant.
12/11/24
Gaming hotspot Breda week lang podium van Game Week 2024
De 2de editie van de jaarlijkse Game Week wordt gehouden in Breda. Jong en oud laten zich informeren, inspireren en entertainen op het gebied van gaming.

||| Agenda |||

22/11/24
22/11/24 t/m 22-11-24: Bestemmingsmanagement, samen zetten we stappen vooruit’
Op vrijdag 22 november organiseert NBTC in Ede de jaarlijkse Beleidsmakersdag met dit jaar als thema...
28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...