Nieuwe Holland Branding & Marketing Strategie
NBTC zet in op duurzame groei van toerisme
Vorige week presenteerde NBTC Holland
Marketing haar nieuwe marketingstrategie Holland in 2020. Over vijf
jaar zal Nederland naar verwachting 16 miljoen buitenlandse toeristen
ontvangen en het is niet de bedoeling dat die zich allemaal in
Amsterdam concentreren. Spreiding in tijd en ruimte is daarom het
devies voor de komende jaren. Waar NBTC in het verleden in het
buitenland de kaarten vooral op de Holland-iconen zette, krijgen nu
ook andere parels van Nederland een plaats in de etalage.
Dit artikel is exclusief beschikbaar voor leden/abonnees van het NRIT Media Kennisplatform. Nieuwsgierig? Neem dan hieronder een (proef)abonnement.
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, beleid, promotie, hollandpromotie, nbtc