Geplaatst op: 30-04-2015
Auteur: Marc Gerlings

Ibis hotels partner van Tour de France

Campagne in Tour de France 2015

Ibis hotels partner van Tour de France

Accor, de hotelgroep die sinds 2006 officieel partner van de Tour de France met zijn budgetmerk ibis budget, koppelt daar nu alle ibis merken aan. De merken zijn met een complete campagne aanwezig in de Tour karavaan.

Het gaat om de merken ibis, ibis Styles en ibis budget. De ibis-familie wordt 3 jaar lang officieel leverancier van de Tour de France en zet zo de samenwerking met de sportorganisatie door.

Door de verlenging en uitbreiding van de samenwerking benadrukt de ibis-familie dat ze zich inzet voor de waarden die de familie deelt met de Tour de France: familie, nabijheid en gezelligheid. Met 61 vestigingen en 7.259 kamers in de Benelux zet het hotelmerk zich neer als de ideale partner voor de trouwe supporters die hun helden komen toejuichen tijdens de 4 Nederlandse en Belgische etappes die dit jaar deel uitmaken van de Tour.

Dit sponsorship gaat samen met de vernieuwde boekingssite ibis.com. De prijzen en promoties van de drie merken worden onder de aandacht gebracht.


Campagne in de Tour karavaan
Voor het eerst zullen de twee openingswagens uitgerust zijn met een nieuwe generatie ledschermen van 1,20 m hoog en 5 m lang. De hele Tour lang zullen daar de promoties van ibis.com op te zien zijn.


Vanaf deze twee wagens zal een animator met een megafoon de wielrenners en toeschouwers aanmoedigen om samen van de Tour de France deze zomer een onvergetelijk moment te maken. Daarachter volgen twee 4x4 wagens van waaruit partners en franchisenemers van de ibis-merken de Tour vanop de eerste rij kunnen beleven.


Langs het parcours van de 21 etappes zullen 600.000 opblaasbare kussens uitgedeeld worden, het bekende embleem van de budgetmerken van de Accor-groep. De ibis-familie doordrenkt die zomerse dagen met een carnavalssfeer en een Braziliaans muziektrio zal de stoet begeleiden op het ritme van de carimbo, de salsa en de merengue. Niemand zal naast de ibis.com-karavaan kunnen kijken dankzij de CO2-rookgranaten in de kleuren van de ibis-merken die haar doortocht zullen aankondigen.


Van Eekelen: "Onvergetelijk evenement van maken”

"De Tour de France is een iconisch sportevent, dat elke zomer veel supporters kent. Ook de ibis familie draagt zijn steentje bij en wil de Tour deze zomer onvergetelijk maken. Gezelligheid voor iedereen en de solidariteit waar je tijdens de Tour van kan genieten, vind je ook terug in de ibis hotels zonder in te boeten op comfort, moderne uitstraling en design. Wij zijn alvast trots en enthousiast over deze samenwerking die de klanten, partners, medewerkers, topsporters en fans 3 jaar lang tijdens deze competitie zal samenbrengen", aldus Caro van Eekelen, COO HotelServices Accor Benelux.

Blijf scherp, volg alles van NRITmedia.nl
Trefwoorden: ibis, Accor, hotel, boekingssite, Tour de France, activatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

13/01/25
2024 lastig jaar horeca met volumedaling
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) keek bij de opening van vakbeurs Horecava terug op het horecajaar 2024 en de brancheorganisatie keek ook vooruit op 2025. Het bleek een lastig jaar met een lichte volumedaling in 2024.
13/01/25
Witte fiets Veluwe aan Zee weer terug
De beeldbepalende witte fiets is weer teruggeplaatst bij Leisurelands locatie Veluwe aan zee. De fie...
13/01/25
Exclusief voor leden
Waterbedrijven mogen op meer locaties water oppompen
Voor de vrijetijdseconomie is het van groot belang dat gasten altijd over goed schoon drinkwater kun...
10/01/25
Shortlist kanshebbers wandelroute van 2025
Vijf routes in Nederland en België maken nog kans op de eretitel ‘Hicle Wandelroute van het Jaar 2025’. Tijdens de eerste dag van de Fiets en Wandelbeurs in Gent, op zaterdag 1 maart, maakt de jury de winnaar bekend van deze verkiezing.
10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
10/01/25
Exclusief voor leden
Intercontinentale Nederlandse toerist kiest voor Azië
Zo rond van Vakantiebeurs publiceren diverse organisaties hun verwachtingen voor vakanties in 2025. Op nritmedia.nl gaf TUI de aftrap met haar zomervakantietrends, NBTC het haar Vakantie Sentiment Monitor en deed Sunweb onderzoek naar motieven en gedrag van Nederlandse vakantiegangers. ANWB sluit de week af met haar vakantieonderzoek.

||| Agenda |||

18/01/25 t/m 19-01-25
18/01/25 t/m 19-01-25: Camperbeurs
Op donderdag 18 en vrijdag 19 januari 2025 vindt in het Autotron Rosmalen de Camperbeurs plaats.&nbs...
27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...