Geplaatst op: 30-04-2015
Auteur: Marc Gerlings

Ibis hotels partner van Tour de France

Campagne in Tour de France 2015

Ibis hotels partner van Tour de France

Accor, de hotelgroep die sinds 2006 officieel partner van de Tour de France met zijn budgetmerk ibis budget, koppelt daar nu alle ibis merken aan. De merken zijn met een complete campagne aanwezig in de Tour karavaan.

Het gaat om de merken ibis, ibis Styles en ibis budget. De ibis-familie wordt 3 jaar lang officieel leverancier van de Tour de France en zet zo de samenwerking met de sportorganisatie door.

Door de verlenging en uitbreiding van de samenwerking benadrukt de ibis-familie dat ze zich inzet voor de waarden die de familie deelt met de Tour de France: familie, nabijheid en gezelligheid. Met 61 vestigingen en 7.259 kamers in de Benelux zet het hotelmerk zich neer als de ideale partner voor de trouwe supporters die hun helden komen toejuichen tijdens de 4 Nederlandse en Belgische etappes die dit jaar deel uitmaken van de Tour.

Dit sponsorship gaat samen met de vernieuwde boekingssite ibis.com. De prijzen en promoties van de drie merken worden onder de aandacht gebracht.


Campagne in de Tour karavaan
Voor het eerst zullen de twee openingswagens uitgerust zijn met een nieuwe generatie ledschermen van 1,20 m hoog en 5 m lang. De hele Tour lang zullen daar de promoties van ibis.com op te zien zijn.


Vanaf deze twee wagens zal een animator met een megafoon de wielrenners en toeschouwers aanmoedigen om samen van de Tour de France deze zomer een onvergetelijk moment te maken. Daarachter volgen twee 4x4 wagens van waaruit partners en franchisenemers van de ibis-merken de Tour vanop de eerste rij kunnen beleven.


Langs het parcours van de 21 etappes zullen 600.000 opblaasbare kussens uitgedeeld worden, het bekende embleem van de budgetmerken van de Accor-groep. De ibis-familie doordrenkt die zomerse dagen met een carnavalssfeer en een Braziliaans muziektrio zal de stoet begeleiden op het ritme van de carimbo, de salsa en de merengue. Niemand zal naast de ibis.com-karavaan kunnen kijken dankzij de CO2-rookgranaten in de kleuren van de ibis-merken die haar doortocht zullen aankondigen.


Van Eekelen: "Onvergetelijk evenement van maken”

"De Tour de France is een iconisch sportevent, dat elke zomer veel supporters kent. Ook de ibis familie draagt zijn steentje bij en wil de Tour deze zomer onvergetelijk maken. Gezelligheid voor iedereen en de solidariteit waar je tijdens de Tour van kan genieten, vind je ook terug in de ibis hotels zonder in te boeten op comfort, moderne uitstraling en design. Wij zijn alvast trots en enthousiast over deze samenwerking die de klanten, partners, medewerkers, topsporters en fans 3 jaar lang tijdens deze competitie zal samenbrengen", aldus Caro van Eekelen, COO HotelServices Accor Benelux.

Blijf scherp, volg alles van NRITmedia.nl
Trefwoorden: ibis, Accor, hotel, boekingssite, Tour de France, activatie

CELTH





||| Nieuws |||

14/03/25
Exclusief voor leden
Flinke omzetgroei in reisbranche
In 2024 is de omzet in de reisbranche met 7,9% gestegen ten opzichte van een jaar eerder.
14/03/25
Extra regels voor recreatie bij wolvengebied Utrecht
Provincie Utrecht heeft de regels aangescherpt voor recreatie bij de Leusderheide. Het gaat om een aanlijnplicht voor honden, regels voor kinderen op de paden en het advies om als groep bij elkaar te blijven.
13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
13/03/25
Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.
13/03/25
Kröller-Müller viert 80 jaar vrijheid met wandelingen en open schuilkelder
Van 29 april tot en met 5 mei 2025 herdenkt het Kröller-Müller Museum 80 jaar vrijheid. De schuilkelder is opengesteld voor publiek, er zijn minicolleges in het museum en vrijheidswandelingen in de beeldentuin.
12/03/25
Exclusief voor leden
KLM migreert applicaties naar cloud
Accenture werkt samen met Air France-KLM om de bestaande applicaties van de luchtvaartgroep te transformeren en te migreren naar de cloud. Hierbij wordt afgestapt van de drie eigen datacenters. Dat is van grote invloed op het proces en de klantervaring.
12/03/25
Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus 2025
Het Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus 2025 de deuren voor gasten. Efteling investeert 50 miljoen euro in de bouw van het Efteling Grand Hotel. Het is dan het grootste hotel van het Brabantse attractiepark.
12/03/25
Exclusief voor leden
Landal rolt nieuwe merkidentiteit uit
Landal GreenParks en Roompot hebben een belangrijke stap gezet in hun transformatie naar Landal. Vanaf 10 maart 2025 zijn de eerste visuele elementen van de nieuwe merkidentiteit gepresenteerd aan gasten.

||| Agenda |||

18/03/25
18/03/25 t/m 18-03-25: Embrace Quality of Life
Op 18 maart 2025 organiseert Booking Experts het jaarlijkse kennisevent Embrace. Dit evenement is d&...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...