Ibis hotels partner van Tour de France
Campagne in Tour de France 2015
Accor, de hotelgroep
die sinds 2006 officieel partner van de Tour de France met zijn budgetmerk ibis
budget, koppelt daar nu alle ibis merken aan. De merken zijn met een complete
campagne aanwezig in de Tour karavaan.
Het gaat om de merken ibis, ibis Styles en ibis budget. De ibis-familie wordt 3
jaar lang officieel leverancier van de Tour de France en zet zo de samenwerking
met de sportorganisatie door.
Door de verlenging en uitbreiding van de samenwerking
benadrukt de ibis-familie dat ze zich inzet voor de waarden die de familie
deelt met de Tour de France: familie, nabijheid en gezelligheid. Met 61
vestigingen en 7.259 kamers in de Benelux zet het hotelmerk zich neer als de
ideale partner voor de trouwe supporters die hun helden komen toejuichen
tijdens de 4 Nederlandse en Belgische etappes die dit jaar deel uitmaken van de
Tour.
Dit sponsorship gaat samen met de vernieuwde boekingssite ibis.com. De prijzen
en promoties van de drie merken worden onder de aandacht gebracht.
Campagne in de Tour
karavaan
Voor het eerst zullen de twee openingswagens uitgerust zijn met een nieuwe
generatie ledschermen van 1,20 m hoog en 5 m lang. De hele Tour lang zullen
daar de promoties van ibis.com op te zien zijn.
Vanaf deze twee wagens zal een animator met een megafoon de wielrenners en toeschouwers aanmoedigen om samen van de Tour de France deze zomer een onvergetelijk moment te maken. Daarachter volgen twee 4x4 wagens van waaruit partners en franchisenemers van de ibis-merken de Tour vanop de eerste rij kunnen beleven.
Langs het parcours van de 21 etappes zullen 600.000 opblaasbare kussens uitgedeeld worden, het bekende embleem van de budgetmerken van de Accor-groep. De ibis-familie doordrenkt die zomerse dagen met een carnavalssfeer en een Braziliaans muziektrio zal de stoet begeleiden op het ritme van de carimbo, de salsa en de merengue. Niemand zal naast de ibis.com-karavaan kunnen kijken dankzij de CO2-rookgranaten in de kleuren van de ibis-merken die haar doortocht zullen aankondigen.
"De Tour de France is een iconisch sportevent, dat elke zomer veel supporters kent. Ook de ibis familie draagt zijn steentje bij en wil de Tour deze zomer onvergetelijk maken. Gezelligheid voor iedereen en de solidariteit waar je tijdens de Tour van kan genieten, vind je ook terug in de ibis hotels zonder in te boeten op comfort, moderne uitstraling en design. Wij zijn alvast trots en enthousiast over deze samenwerking die de klanten, partners, medewerkers, topsporters en fans 3 jaar lang tijdens deze competitie zal samenbrengen", aldus Caro van Eekelen, COO HotelServices Accor Benelux.
Blijf scherp, volg alles van NRITmedia.nl